Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • Massato
    #187
    "Basic"

    "Teching" - Ukemi - "Recovery"

    Tehát ha a levegőben egy találat után esel lefele, akkor van egy olyan opció hogyha nyomsz egy gombot (támadót) akkor végrehajthatsz egy "Recovery"-t, azaz Tech-et mostantól (=Ukemi), ez azt eredményezi hogy nem esel a földre úgy ahogy, hanem ismét talpon leszel, vagy rögtön ellentámadhatsz lebegőben akár.
    Vannak move-ok amik után nem lehet ezt megtenni (Pl Johnny: "Mist Finer" Level 2-3) stb illetve olyanok amik sokáig nem engedik hogy tech-elj úgymond "floatig-stun" - "lebegéses sokk" ban maradsz egy ideig (ami ezt megakadályozza) (legáltalánosabban minél erősebb a támadás, annál több sokk időket eredményez ("block", "hit", ill "floating" stun-ra is egyaránt igaz))
    "Tech" után újra úgy tudsz D.Jumpolni, air.Dasholni stb mintha most ugrottál volna csak egyet...
    Irányban is lehet Tech-elni: jobbra, balra ill simán attól függően melyik hoz legjobb pozícióba...

    Nos miután Tech-elsz, néhány frame-ideig teljesen sebezhetetlen leszel, szóval ha jó időzíted akkor bevárhatod míg az ellenfél támadni kezd és akkor techelsz, és miután ekkor még nem tud sebezni, tiéd lesz a következő szó...(időben szoros azért ez is) Viszont ha csak védesz rögtön utána akkor nem lehet nagy baj, hiszen a tech végig sebezhetetlen szóval rögtön a sebezhetetlenség végén már védhetsz, viszont ekkor utána nem vagy biztonságban Throw-októl...

    Fontos az is hogy némely kombóból csak úgy keveredhetsz ki, ha nem simán techelsz, mert a további ütések eltalálhatnak stb. (ezt majd látod, hogy merre érdemes futni) szóval ilyenkor valamelyik irány a f@sza...
    Valamint van olyan is, amit egyszerűen nem is lehet simán techelni csak "oldalra"... (erről bővebbet nem tudok, szóval hogy melyikeket nem, fogalmam sincs)
    No, Techről még a haladó szekcióban is szó lesz kicsit.