• Danecay
    #168
    "Danecay: "pár óra játék után már nem érezem ugyan azt az izgatottságot mint az elején. Lelövöm a monstat vagy a gonosz által megszállt katonát és megyek tovább. Időnként újabb fajta szörnyekkel is szembesülünk ugyan de ez a lényegen és a hangulaton csöppet sem változtat, mindenre lőni kell ami mozog, vagy mozogni fog:) " -> játsszál sakkot ne fpst pláne ne doomot...ha a doom2ben is mindenre löni kellett ami mozog(ráadásul volt egy tonna nmy) akkor mégis mire számítottál nagyokos?"
    Hogy mire?, egy kicsivel változatosabb játékmenetre, és akár mit is modassz/írsz, egy játékosnak, aki már túl van egy jó pár game-n nem lehet lekötni a figyelmét, folyamatos több órányi henteléssel. Volt olyan aki írta, hogy a DOOM sorozat első része foorradalmasította a 3D-s környezetben játszódó játékokat, sőt talán ez volt az első, én pedig erre at mondom amit Te is, hogy "Kéremszépen 2004 et írunk" nem pedig a '90-es évek elejét, mert akkor még ez a játékmenet kiemelkedő lett volna, most pedig átlagos, vagy azon aluli. Érdekes a Half-Life(1998-an)tele volt szörnyekkel amiket likvidálni kellett, de mellette számos egyéb feladatot kapott a játékos amitől nem fullatt unalomba a game. Félreértés ne essék, nem vagyok egy Half-Lie fanatikus, de valjuk be az a game ma is megállná a helyét a grafikát és a fizikai motor hiányát leszámítva.
    Több olyan hozzászólás olvastam melyben kérdezik, hogy miért kell FarCry-al kell összehasionlítani a DOOM 3-at, amikor az egy másik játékstílust testsít meg? Megmondom miért. Azért mert szerintem sokan azért voltunk kíváncsaik a Doom 3 ra, hogy milyen grafikai áttörést hoz a game, nem pedig, ha mondhatom így "az ész nélküli hentelésre". Sajnos e téren sem sikerült korszakalkotót alkotnuk a srácoknak, mert ha már új korszakot élünk, akkor az véleményem szerint a FarCry-al kezdődött. Mindent tud amit a DOOM 3 engine, sőt még többet, ha csak a külső területekre gondolunk(hogy ismételjem magam)garfikában, AI-ban, fizikában, hangban. Akkor kérdezem én miért kell isteníteni az ID-t a DOOM 3 miatt? mert már 1,5 éve halogatják, egy jó név mögé bujva és ezzel szemben semmi maradandót nem tudtak felmutatni, ellentétban a CryTech-es fiúkkal akkik nemes egyszerűséggel, jöttek a semmiből(innen Németországból), láttak és győztek, mindenféle John Carmack nélkül.
    Ismét mondom/írom, nem azt mondom,hogy rossz a game, én is játsom vele és végig is szeretném vinni, csupán arról van szó, hogy véleményem szerint nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, és nem emelkedik ki a többi game közül annyira mint ahogyan ezt vártuk, vagy szerettük volna.
    Szerintem a DOOM fanatikusok mint ahogy úgy érzem itt is vannak egy páran, mindegy mit kapnak, az a lényeg, hogy DOOM legyen a neve, és az csak jó lehet és utolérhetetlen.

    Én is ki szerettem volna térni egy pár megjegyzésedre de ezt már a_n_d_r_e_w a #157-esbe megtette.