Midnight Club 3
-
#86
Ez tény de B3-ban nem nagyon kell ennyire hirtelen szűk kanyarokat venni és nincs ilyen sűrű forgalom:)
Meg azért itt is csúszik a picsbe néha:) Orrkerekes fosokkal nem próbáltam de a hátsókerekes dögjeimet el tudtam csúsztatni ha kellett:)
Arcade szar de hangulatos....Aztán kinek mennyire fexik ez az irányítás meg az hogy nem agyoncsilivili a grafika (megjegyzem az autó fényezése nekem jobban bejön az nfsu-knál) ....
Mindenesetrre jóval több a tuninglehetőség...
Az nállam külön pozitívum hogy én választhatom meg KÜLÖN hogy elöl illetve hátul mekkora felni,milyenszéles guma, mekkora peres guma és mennyire legyen ittott leültetés...
Hja igen CSOCSO!!
Ha lenyomod a startot bejön a PAUSE kép.
Na ott van egy olyan menüpont hogy OPTIONS...Azonbelül TUNE YOUR VEHICLE.
Ajánlom figyelmedbe:)
Betod állítani az autó reakcióit ovodás hülyegyerek szintről egészen odáig hogy jobblesz az irányítás mint a GTA-ban:)
DRIFT FACTOR maxra tolni, TRACTION és FRICTION BIAS 0-ra...És innentől felejtsd el hogy hátsókerekes tuningolt döggel padlógázzal közlekedj mert úgy eldobja,kipördíti elcsúsztatja mint a franc:)
Próbáld ki és állítsd be a neked megfelelő szintet még NFSU-nál is komolyabbra lehet rakni...
Én ebben az űállapotban tolom és rendesen a gázzal kell játszadozni,és félgázzal mászkálni amíg nem rakom a 4.-et a tuning gépekbe vagy kiprödítem a francba és mehet az ellenkormányzás meg játszogatás:)
Próbázd....Szerintem nagyon jópofa ötlet ez a reakccióbeállítgatósdi,biztos nem találtad meg én is ma délután vettem észre:)