Sudden Strike 3
  • Axon
    #77
    ...hát kinek mi az érdekes.
    Számomra mindenképen érdekes, mivel a sud volt a 2. vh-s rts-ek első darabja. Nagyjából az Officer-el van egy kategóriában, de az még sajnos csak orosz nyelven jelent meg, angolul nem.
    Ilyen hatalmas térképek nincsenek egyik játékban sem (2. vh-s rts-ekről beszélek természetesen). Nagyobbak még a Combat Mission sorozat térképeinél is.
    Hatalmas öldöklő kűzdelem a térkép több pontján is és rengeteg egység ami lehet előny és hátrány is. Előny mert a többi rts-ben általában kevés egység van, viszont egyáltalán nem könnyű ezt a tengernyi egységet irányítani. Mondjuk megfigyelhető némi önállóság is. Például a katonák maguktól elfoglalják a megüresedett páncéltörő és légvédelmi ágyúkat és használják is egyből. Azt nem tudtam megfigyelni, hogy ezt csak akkor teszik, ha egy tank jön, vagy gyalogsági támadás esetén is elfoglalják, vagy esetleg akkor is elfoglalják ha nincsenek támadás alatt.
    Mind a 3 kiadott demóval játszottam, de egyiket sem toltam végig. Az első játszhatatlanul lassú volt még az erőműveken is. A másodiknál egyszerűen elfogytak a katonáim, a harmadiknál pedig felmorzsolt a túlerő, bár ott tettem egy újabb próbát és jobb a helyzetem mint elsőre, de érzem, hogy megint csak le fog gyűrni a túlerő.

    Ez tipikusan egy olyan játék, amely egy próbát mindenképpen megér és ha teszik akkor lehet tolni, viszont ha nem tetszik, akkor nem illik fikázni :-)