codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0\"
WIDTH=790 HEIGHT=343>
Elfelejtett, ellopott, elhagyott accountok visszaszerzése!
WIDTH=790 HEIGHT=343>
Elfelejtett, ellopott, elhagyott accountok visszaszerzése!
-
#73704 Szerintem nem én vagyok az aki nem tudja felfogni a helyzetet.
De akkor elmagyarázom mennyire is szar meg népszerűtlen a GO:
-szerintem pár 10 -ezer ember sír azért hogy legyen kulcsa mert ki akarja próbálni ergo érdeklődik utána
- nem 1 neves online versenyszervező liga felcette a játékai közé- és még így is hogy csak azok tudnak játszni akiknek van kulcsa- , nagyobb az érdeklődés mind játékos oldalról mint spectátor oldalról (ESL, CMSTROM stb..)
-sírnak a profik...mikor nem sírnak? Ha az egész CSS-en annyit változtatnál hogy a kés 1 Hp-val kevesebbet sebezne de kiadnád valmai hatalmas nagy frissítés keretében a profik találnának még mást is ami szerintük megváltozott.
-ismeretségi körömben (gondolom azok a csapatok csak mérvadóak lehetnek akik LAN-ra is lejárnak) szinte mindenki át akar állni CSS-ről.
SZóval a játék jó és adott egy nagy lehetőség ami előtt még az apróbb hibákat ki kell küszöbölni és ha ez sikerül akkor a közönség is kap egy casual játékot illetve a profik is meg lesznek elégedve a számukra készült módosításokkal.
Aki előre temeti az meg egyszerűen buta, és majd csak a megjelenése után kellesz rádöbbennie hogy a saját kis közössége mekkorát fog csappanni.
CSS szerintem legalább 60-70%-al fog, 1.6 nál már kevesebb mert ott PC tényezők gátolják a játékosok váltását javarészt.