Orbiter - A free space flight simulator
  • Sanyix
    #980
    Ne az ecc-et figyeld, a PeA és ApA értéket, azok sokkal látványosabbak. Minél közelebb vannak egymáshoz annál jobban hasonlít egy körre a pálya. Persze nem mindegyiket lehet befolyásolni akárhol. Ha az egyik nem jó vársz, és megfelelő helyen korrigálod. (pl ApA-t akkor amikor eléred a PeA-t, és fordítva). A pályán mindig a pont ellenkező oldalon jelentkezik legjobban az a változás amit éppen változtatsz.
    Erre kell ráérezni, és emellett térben gondolkodni és látni a szituációt, így manuális irányítással lehet nem éppen szokványos, de hatékony manővereket végrehajtani.
    A PeT és az ApT értékek is hasznosak, ezek azt jelzik hány másodperc múlva éred el a PeA-t és ApA-t. Sok minden összefügg, és igazából a legtöbb rövidítést ki lehet logikázni, még ismeretlenül is.
    Pl a T mindig valami időt jelent, az A magasságot, az R sugarat, a V sebességet, L hosszúságot, stb.

    A négyzetek pedig az ascending node, és a descending nodeokat jelölik, azt nemtudom melyik melyiket.

    Ezt érdemes nézegetni.