• Kage Kage
    #18367
    Az tuti, hogy a Schumacher korszak előtt a Forma-1 százszor izgalmasabb volt mint most, de nem csak Schumacherben kell keresni az okát. Az autók annak idején sokkal gagyibbak voltak, emlékszem ahogy Sennáék szó szerint farolva mentek a kanyarban. Ma már úgy megy mintha sínen menne, ami elsősorban annak köszönhető hogy nem tudnak elmenni arra a bizonyos határra. Ugyanis ami Sennáék óta nem változott, az a versenypálya. Egyszerűen olyan, mintha gokartpályán versenyeznének. Megoldás: az olyan versenypályákat, mint a Hungaroring gokartpályának kell nyilvánítani, és a versenyautók teljesítményéhez illeszkedő pályákat kell építeni, hosszabb egyenesekkel, hosszabb ívű kanyarokkal, hogy ismét el lehessen juttatni az autót arra a bizonyos határra, hogy _veszélyes_ legyen.

    A másik gond pont az ezzel kapcsolatos hozzáállás. Pontosan Senna felelős amiatt, hogy a versenyzők jóval nagyobb biztonságban vannak a pályán, mint maguk a nézők. Sportellenes szabályokat hoztak létre, hogy a biztonság kedvéért megöljék a versenyt. Például mi az, hogy el kell engedni valakit, mi az hogy kék zászló??? A verseny attól verseny, hogy elsőnek kell beérni a célba, ez a lényeg, a többi másodlagos. Aki elsőnek beért, az volt a legjobb, kész. Ha kilök valakit, akkor kockáztat hogy ő is kiesik. Ha őt kilökik, akkor annak oka volt. Aki elsőnek ért be az volt a legjobb, ez a lényeg!! Aki csalt, és nem derült ki, az a legügyesebb!

    A Forma-1 döglődik, a vak is látja, de csapdában vannak. Ha nincs fejlesztés, ha az utcai autók gyorsabbak lesznek a versenyautóknál, akkor a gyáraknak nem fogja megérni. Ha van fejlesztés, nincs verseny a mai pályákon és a mai felfogással.

    Egy szónak is száz a vége, onnan kezdődik majd megint a verseny, ha meghal valaki. Mert ez a verseny mindig is attól volt izgalmas, hogy _veszélyes_ volt!