![]() |
| Megrendelhető magyarul: 576KBYTE és a CD GALAXIS |
| Ha a patch után nem indulna, KATTINTS IDE |
| | SPECIALIZÁLÓDÁS | AJÁNDÉKOK | |
-
#409
Kigyűjtögettem a lényeget belőle, remélem nem baj, ha megosztom, hátha valaki nem akar fordítgatni:
-6 különböző kezdési lehetőség, tehát előtörténet, attól függően, hogy milyen karakterrel kezdünk bele. Ezek mindegyike eltart néhány órán át!
-őrült rohanásban 40 óra a játék fő történetszála, aki szeret elidőzni, annak 70. (remélem ez az elidőzés nem a mellékszálakat jelenti, mert akkor sajnos rövid, azokkal azért legyen 100 fölött!)
-az látszik, hogy a harcok összetettek és taktikusak, a győzelemhez ismerni és használni kell a csapattagok képességeit, különben ottmaradhatunk a leglightosabb csatákban is! A játékidő jókora részét képezik ezek a harcok, tehát tényleg nem valami hack'n'slash jellegű matek lesz.
-a mesterséges intelligencia is szépen végzi a dolgát: ugyan leállíthatjuk a harcot bármikor, erre mégsincs szükség, ugyanis bizonyos rutinokat simán rábízhatunk a gépre, persze ehhez meg kell adnunk, hogy mit is tegyen mondjuk az adott harcos, amíg mi a varázslók spelljeivel babrálunk... így a taktika sem veszik ki a harcokból, de nem kis kell a hajunkat tépnünk!
-az "ott vagyok" érzés erősíti, hogy Ferelden világa totálisan ki van dolgozva, mind a frakciók, mind a történelem tekintetében, így a questelgetés nem csupán xp-gyűjtés, lootolgatás, hanem előbb-utóbb személyes ügynek fogunk tekinteni minden apró lépést!
-a cikk írója elment nyaralni pár napra a kritika írása közben, mialatt végig azon törte a fejét, hogy milyen új taktikákat kellene alkalmazni, milyen módon pakolhatná a talentpontokat, stb. (ez igen jó jel!)
Nagyjából ennyi, illetve többször is hangsúlyozzák az oldalon, hogy a játék végre visszatér a Baldur's Gate által kitaposott gyökerekhez, amiben a Bioware annyira otthon van.
A grafika szép, de nem ez adja el a játékot, viszont gond nincs vele. A hangok kiemelkedően jók, az irányításnál néha nem úgy mozdul a kamera, ahogy kellene, de semmi komoly, ellenben az egész interface tökéleset. Az újrajátszhatósági tényező kimagasló, ami szintén fontos!
Ha ez nem egy fizetett írás, akkor ez lesz az év játéka.
