Megrendelhető magyarul: 576KBYTE és a CD GALAXIS |
Ha a patch után nem indulna, KATTINTS IDE |
| SPECIALIZÁLÓDÁS | AJÁNDÉKOK | |
-
Plata #18485 Rengeteg utalást találsz a kettőben az egyből,sőt szereplőkkel is találkozol újra.
Sőt.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Te fogod feléleszteni Flemeth-et,akit kinyírtál az elsőben.
Második rész is jó lenne,ha nem lenne benne azok a gáz kúnáriak,első részben a kúnáriak még pusztán marha nagy erős emberek,második részben valami gáz szarvas démonok.
Második részben a pálya eszetlenül kicsi,van egy városi rész meg a külső terület.
Minden ház barlang és egyéb terület ahova bemész ugyanaz,ha egy barlangot láttál,akkor láttad az összest,mert minden barlang ugyanolyan belülről.Ugyanaz a barlang mindenhol,csak más a neve,de ugyanúgy néz ki,eltévedni nem fogsz bennük.De mikor már a századik ugyanolyan területre küldenek az fárasztó.
Aztán ott van az hogy a második részben erősen erőltetik a homár szereplőket,elsőben is van Zevran aki homár,de otthagyod a táborban vagy kinyírod és kész többet nem foglalkozol a gyökérrel,de itt a sztoriban is nyomul a ratyi szereplő,emiatt nagyon rühelltem,olyan okádék homár szereplőket raktak bele hogy az ember legszívesebben a torkát vágná el,vagy legalább is azt kívánja dögöljön már meg ez az állat.
Másodikban a karakter fejlesztés egy kicsit jobb,szerintem,de sajnos nagyon unalmas állandóan ugyanazon a térképen harcolni,nulla változatosság.Pasi karakterrel meg irritálóan szar a ratyi szereplők miatt.