Dragon Age banner kép
Megrendelhető magyarul: 576KBYTE és a CD GALAXIS

Ha a patch után nem indulna, KATTINTS IDE

| SPECIALIZÁLÓDÁS | AJÁNDÉKOK |
  • Fantusz
    #17513
    Az eredettörténetek kb egy-egy szűk órányi játékidővel és természetesen magával a történettel bővítik a rálátást a DAO világára.
    Érdemes minden eretettörténetet megismerni, lesznek a játékban olyan karakterek, amelyek ismerősek lehetnek bizonyos előélettel, míg másoknak csak egy NPC a sok közül.
    Azt azonban meg kell jegyezni, hogy ezek a karakterek a főtörténetben néhány plusz párbeszéd opción, jelentéktelen módosításon kívül nem változtatnak, de ezek az apróságok finomak tudnak lenni.
    Denerim főterén kiabáló törpe árus, ha a hősünk törpe nemes, elmeséli, hogyan került Denerimbe, ad némi árengedményt, de ezzel le is zárja a múltat, a továbbiakban kb úgy kezel, mint egy elf, vagy human vásárlót.
    Törpe kotoréknak Leske lesz az egyik visszaköszönő ismerős, ő nem is a zárt cellában talál rá, példa az aprócska történetmódosításra.
    Nem véletlenül a két törpe előtörténetét említettem, a többieknek is megvannak a múltba nyúló szálak a főtörténet során, de a két törpe (nemes és kotorék) eredettörténetének megismerése olyan részletes képet fest Orzammar politikai harcairól, amit más karakterekkel nem lehet megismerni - a két különálló történet egy egységes, egésszé áll össze.