Dragon Age banner kép
Megrendelhető magyarul: 576KBYTE és a CD GALAXIS

Ha a patch után nem indulna, KATTINTS IDE

| SPECIALIZÁLÓDÁS | AJÁNDÉKOK |
  • Fantusz
    #17459
    Talán annyi, hogy van néhány kezdeti lépés, ami jelentősen megkönnyíti a játékot.
    Nézd meg melyik gomb mutatja a közeli objektumokat, és használd, különben nagyon sok küldetést, tárgyat hagysz ott
    (régen játszottam már, de valamelyik bal oldal igomb, a Ctrl, vagy Alt lesz)

    Attól függően, hogy milyen hősöd lesz, eltérő eredettörténetekkel indul a játék, majd Ostagarba érve egységesül a történet.
    Itt lesz először lehetőséged picit ügyeskedni: ha idáig szorgalmasan gyűjtögettél, lesz jónéhány eladható kacatod - minden nélkülözhetőt adj el.
    Amit feltétlenül érdemes megvenni: a hátizsák.
    Az inventory-t csak ezekkel tudod bővíteni, és korlátozott számban lehet megvásárolni.
    Amire még érdemes ekkor költeni, a gyógyitalok, mana italok (főleg, ha mágus lettél), lírium por, elf gyökér, üres flaskák.
    Kezdetben kevés a pénz, és a gyógyitalokból, mana italokból sem bővelkedik a kis csapatod.
    Fontos, hogy járd be a tábort, és vállald el a küldetéseket, szedj össze minden hasznos motyót, még mielőtt a vadonba indultok, mert ha ezeket elmulasztod, később már nem tudod mindet pótolni.
    A tábor felderítése után Duncan kiküld benneteket a vadonba.
    Próbálj takarékoskodni az itókákkal, akár úgy is, hogy a társaidat nem itatod.
    Használd az említett lehetőséget a rejtett objektumok megtalálásához, járd be az egész területet, s ez az egész játékra vonatkozik.
    Ha minden igaz lesz egy kutyagyógyító virágod - s majd később a meggyógyított mabarid (he nem a kastélyból vitted magaddal a kutyust, így lehet az eb csapattag, bár elég hamar kiszorul általában az akciócsoportból)
    A táborba visszatérve ismét lesz lehetőséged kereskedni, s a strázsamesternél kb ugyanazok a cuccok vannak, mint korábban, függetlenül attól, hogy mit vásároltál tőle - ismét a hátizsák, itókák, líriumpor, elfgyökér, flaska kell neked.
    Gyógynövénytan képessége alapvetően mágusoknak van, ők tudnak gyógyitalokat, manaitalokat készíteni - lesz ilyen csapattagod, ne aggódj, ha netalán harcos a karaktered.

    Az ostagari csata után egy kis faluba mentek, Alistair tesz egy javaslatot, merre kellene tovább indulni - ne oda menjetek.
    Először menjetek be a kocsmába, aztán a falu szélén lévő ketrecben szemléljétek meg a bezárt kúnárit, beszélgess el vele, s ha úgy gondolod irány a papnő (érdemes magaddal vinni a kocsmában megismert leányzót)
    Kb. ezt követően érdemes tenni egy fontos kitérőt: pagonyelfek tábora.
    Ez egy főküldetés helyszín is, de még ahhoz gyengék vagytok, másért jöttetek.
    Pagonyelfeknél lehet venni elf gyökeret 99-es kötegekben, az kell nektek.
    Flaskát ugyanígy a faluban (kocsma) megveheted, amiből érdemes tartalékolni majd a mana itókákhoz, aranyat a faluban megcsinált küldetésekből szerezhetsz hozzá.
    Minden lehetséges küldetést csinálj meg, mielőtt tovább indulnál, illetve, ha kevés az aranyad, Denerimben szerezhetsz még némi tőkét.
    Amikor van néhány elkölthető aranyad, irány a Körtorony.
    Itt líriumport vehetsz 99-es csomagokban, s ezzel megvan a manaital készletetek is.
    Innen nem is érdemes tovább vonulni, csak a főküldetés ide vonatkozó részének teljesítése után (döntéseid életről-halálról szólnak)
    A főküldetést elvállalva, az ajtón belépve kiút csak a füldetés teljesítése után lesz, de innen jelentősen megerősöve mehettek tovább - bármerre, innentől már egyéni szimpátia kérdése, ki melyik irányba indul.

    Taktikai beállítás: van, aki szereti, s van aki nem, inkább kézzel irányít mindent.
    Nem egy rossz dolog, de kell hozzá némi DAO gyakorlat.
    A lényege, hogy föntről lefelé a gép végigfut a beállításokon, s az első végrehajtható feladatot teljesíti.
    Ezért az első sorba érdemes a gyógyital ivást tenni: egészség - kevesebb 25% - tárgy használata - gyógyital.
    Mágusoknál következő sor a manaital ivás, s aztán jönetnek a harci akciók.
    Fontos a jól értelmezhető beállítás, illetve van néhány képesség, amit nem érdemes taktikába betenni, mert alkalmanként többet árt vele a figura, mint használ (pl. fagykúp) - ezek a képességek manuálisan használatosak.