![]() |
| Megrendelhető magyarul: 576KBYTE és a CD GALAXIS |
| Ha a patch után nem indulna, KATTINTS IDE |
| | SPECIALIZÁLÓDÁS | AJÁNDÉKOK | |
-
#17303
A két rész összefésülése, tetszik-nem tetszik, de igen felületes.
Importált karakternél lesznek visszautalások az Origins eseményeire, de tulajdonképpen néhány jelentéktelen megjegyzés csak.
A villanásnyi időre felbukkanó szereplők (Anora, vagy Alistair, Wynne) is elég félszeg, de az igazi "csoda" hogy halott karakterrel is lehet folytatni a kalandozást.
Hogyan?
A Vezérdémon legyőzése után már nem lesz mentésed, onnan nem tudsz importálni, egy korábbi mentést kell betöltened.
Ebből aztzán lehet faramuco helyzet, mert bizony én is "tudományosan" harcoltam végig a végső ütközetet.
1 - a csata előtt minden fölösleges cuccot eladtam, kiürítettem a harcosbérci ládát, a megmaradó cókmókot a hátizsákban vittem magammal.
2 - Az épületben összefutunk Szandállal, vele lehet utoljára kereskedni az Originsban - mentés.
3 - végigjátszás után az előbbi mentést töltöttem be (ha nagyon akarod most a csapattagokról is leszedheted a páncélokat, fegyvereket), eladtam Szandálnak a fölös kacatokat - mentés
4 - Awakening importálás - az előbbi mentést megkeresed, és átviszed a karaktert
Normálisan összehangolt játéknál a Vezérdémon legyőzése utáni mentést illene importálni, azzal a kitétellel, hogy halott kartakter nem tud tovább kalandozni...
Érdemes végigjátszani az Eszmélést, de ha mártírt importálsz, ezzel a visszássággal leszel kénytelen tovább kalandozni (nekem pl. nem volt hangulatom a halott harcosomat átvinni, inkább a szerencsevadász hősömmel portyáztam tovább)
