Command & Conquer III
  • a_n_d_r_e_w
    #788
    ne is számíts a twilightra. Ezt és éppen azért nem nevezték el arra, mert hogy az milyen végleges lenne, és ők azt nem akarják. (ezt így konkrétan meg is mondták)
    Habár a WW 6 részesre (3fő+3kieg) tervezte a sorozatot, ez őket legkevésbé sem érdekli. És ez szomorít el engem. A tiberium sorozat ugye mindig is a történetet helyezte előtérbe, nem kellene szappanoperává nyújtani, de fogják.
    Egyetlen kérdésem maradt: a WW kitalált egy játékot, ami direkt úgy készült hogy fast-fluid-fun, története se sok volt, pont azért hogy a végtelenségig lehessen nyújtani, és elérje azokata játékosokat is, akiknek a tiberium vonal túl vontatott. Ez volt ugye a RA. Akkor most, hamár úgyis pörgős játékot akartak, miért nme RA-t csináltak? Senki sem zúgolódna, mindenki örülne, ők ugyanúgy degeszre tömhetnék a zsebeiket, és a tiberium vonal meg pihenhetne addig amíg valaki egy méltó befejezést csinál neki.