• Alexease
    #800
    Nekem pont ez tetszik:)))) Az altalanos szamitogepes cuccok, a tueles kepekkel, formakkal, hibatlan texturakkal, vegtelen melysegelesseggel, elenk szinekkel hiaba latszanak hirtelen sokkal szebbnek, megis annyira muanyag hogy szornyu:(( Ezert is latszik meg mindig sokkal "filmesebbnek" egy PS2 GT hiaba is kicsi a felbontas, kicsik a texturak, keves a poligon, mert komoly efektekkel tuzdelik meg, ami szerintem sokkal jobb eredmenyt ad osszessegeben. Sajnos PC-n nem ezeket eroltetik, hanem az elozoket:(

    Ha egyszer PC-n sikerul elerni a melysegelesseget, a legalabb 1/8-os motionblur-t akkor nagyon tuti lenne;)))

    Ennel a jateknal, pontosabban a grafikai engine-nel is sok a felre ertes. "Ultra modern render engine"-nek van irva, amit sokan azonnal "szutykoznak" - nem itt - mert azonnal a texturakat, poligonokat nezik. Pedig itt a lenyeg, a minden csalas nelkuli renderen van, es a realtime efekteken.
    De ugyanez ervenyes a fizikara, az AI-ra is.