#483
De altalaban a "felreertes" - nem csak veled:DDD - a nezopont miatt van:)
En elsosorban szinte csak tisztan a fizkai engine-t, annak megoldasait, a "korszakalkoto" (?!?) ujitasait, az izombol szamolt kepleteket nezem, mig mas altalaban - es persze helyesen! - a vegtermeket tekinti alanynak, melyben a techniaki megoldasok, a design, a jatek-koncepcio egeszseges egyensulyban vannak, melyek elsosorban egy eladhato de foleg hasznalhato jatekot eredmenyeznek;P
Az Insane jo volt/van az mindenki elismeri - meg ha nem is volt olyan "hangos" sikere, media hadjarata (bar begyujtott nehany dijat:D) - mint jatek is. De en abban is egy nagy reszt a technikai ujitasokat lattam, amit meghatarozonak tekintek (amit talan mas is at vett:), meg ha nem is volt az csak ugy gondolom (valodi fizika, toresmodel, kornyezet fizika stb.):)))
Az uj engine-re is igy tekintek, meg ha inkabb latszik egy mernoki monumentalis programozoi csodanak mint egy "hasznalhato" jateknak.:)) Bar (:DDD) barmennyire is "hasznalhatatlan" volt az SL es az SLR, azert ismet begyujtottek egy-ket kissebb elismerest a MG-al egyutt:))))))
Hogy mennyire lesz hasznalhato a jatek, vagy hogy mennyire nem fog futni a gepemen, vagy a fergek teren mi varhato gozom sincs. Ha oszinte akarok lenni, kicsit pesszimista vagyok:))))))))))))))))))
De kivancsi vagyok, ez a lenyeg:))) Nyomom is rendesen hirkent a BHMS-re azonnal ha van valami, onnon gyorsan korbe er a hir, nem art egy kis nepszeruseg:)))))) Jo latni, a tobbi "nagy" kozott:)))) Es igy talan, nem okoznak "csalodast":)))))))) Ha meg is, akkor majd egek mint az a bizonyos nemet epulet vagy mi (nem tudom leirni a nevet:DDDDDDDDDDDDD) :PPPPPPPPPPPPPPP