#3137
így van..
pl a Quattro jó választás szinte mindenhová az ai ellen.
de egyébként
- versenypályára a Scheforn a legjobb, de könnyen lehet behibázni a visszaváltásoknál.
utána jön a Corus, ami szvsz a legbarátibban kezelhető.
majd a Quattro, és a Revo Gt.
- közútra Corus, Scheforn, Quattro, Revo Gt.
hóra, és homokra ahol csak lehet Quattro-val mentem.
- Versenypályára általában, ha már lehet állítani 40:60 (elől:hátul) a hajtás (scheforn-nál nem lehet ennyire levinni) nagyon leengedett kaszni, és ált. kemény rúgók, és a Corus kivételével rövid fokozatm és áttétel, a Corus-nál ki kell tapasztalni a végáttételt.
és legalacsonyabb, vagy alacsony diffi jött be nekem.
- Közútra puhább rugók, kicsit magasabb kasztni.
A Revo Gt csak felfullozva jó, de akkor sem a leggyorsabb, mivel könnyű vele hibázni, de sztem a legizgalmasabb vezetni.
..valamint ha nagyon nem megy, akkor kell nézni egy másik versenytipust, ahol könnyebben lehet eredmény elérni, és az ott megnyert cuccokkal tunningolni.
Ha így is nehéz, akkor ha van x köridő alatti díjjazás, vagy x összköridő alatti díjjazás, akkor arra kell utazni, és az ott megnyert cuccal visszamenni.
nekem ezek amik bejöttek.