-
#1123
Ebben a mellékszálban ez lesz az utolsó hozzászólásom megígérem, mert úgyis csak fárasztjuk egymást feleslegesen, de én egy ilyen bátor ember vagyok. 2000 óta játszok az Invictusos játékokkal, és levontam egy elhamarkodott következtetést, hogy végignézve a fizikai motor fejlesztését eddigi játékaikban, talán erre a termékre való különös tekintettel sem fognak eltérni a fejlesztéstől. Nekem személy szerint már a SL fizikája és irányítása is megütötte az LFS szintjét. Grafikailag nézve a videót pedig számomra felülmúlta annak képi világát. Ízlések és pofonok különböznek, de én így gondolom. Aztán le lehet engem inteni, hogy elfogult vagyok, mert tetszik, amit eddig láttam, de ha csak az szólhatna valamit, akinek nem tetszik, akkor nem sok jót hallanánk egy játék felől sem.
Csak számomra ha az általam eddig az Invictusról és az általuk készített játékokról gyűjtött tapasztalataim során a CRC nem ütné meg az LFS szintjét, akkor az számomra egy még általam soha, a játékiparban nem tapasztalt mértékű csalódást jelentene, ami még a Terminator 3-at is felülmúlná.
Na, mostmár kibeszéltem magam a témában, ezek után lehet rám akármit mondani, elfogadom, és megkövetlek benneteket, ha eztán sem látszik mire gondoltam, akkor biztos bennem van a hiba, bár én még nem tapasztaltam soha, hogy egy játék demója között, egy a játékról készült videó, és a tényleges termék között olyan nagy eltérés lenne. Lehet ez a baj.
Loco: Akinek nem inge ne vegye magára! Én sem vagyok ám mindig beszámítható állapotban, van, hogy félreértek valamit, vagy hogy úgy fogalmazok, hogy azt félre lehet érteni. Peace!
Flatout pedig nem olyan rossz játék, sok jópofa ötlet van benne, amik tetszettek nagyon, és ismerek sok embert, akiknek biztos nagyon tetszene, nem féltem a játékot, biztos rengetegen megveszik és nagy sikere lesz. Nem hiszem, hogy nagyon hamar kifutna, de a FlatOut és a CRC rajongói köre maximum tévedésből fedhetik egymást. Ebben úgy tűnik egyet értünk Toya-val, de magam sem tudom miért, hiszen a CRC is lehet még NFS kezelhetőségű. :D
Én a hátulütőjét abban látom a dolognak, hogy az 1nsane és a CRC, valamint a SL és a Monster Garage is merőben különböző játékok, és így minden egyes fejlesztésnél gyakorlatilag lehet egy új rajongói tábort kovácsolni. Persze nem tudom mi a jobb, ez a megoldás, vagy a rókabőr, de mindenestre szerintem ebből a szempontból szerencsétlen a helyzet.
Én se hiszem, hogy FlatOut-ban lenne valami egetverő sim mód, mert ha valami nincs olyan állapotban, hogy bele lehessen rakni a demóba most, akkor a kiadásig milyen állapotba kerülhet a legjobb esetben is akár? És ha egy játék arról szól, akkor miért nem azt rakják a demóba? :D Vagy az is lehet, hogy a avégén a FlatOut egy repülő sim lesz?
Racer-t majd megnézem, hátha mostanra felismeri a hardverfelépítésemet.
Hát igen, online nélkül valóban nevetséges sok minden, amit az ember bele tudna álmodni ebbe a játékba, de tudod, amíg élek, remélek. :) Vagyis én halok meg utoljára. :D
Mindegy, már csak pár hosszú CRC demótalan nap, és sokkal okosabbak leszünk..., de legalábbis egy kicsivel mindenképp'. ;)
u.i.: Elég hosszú lett, elnézést mindenkitől, aki ilyen későn olvasná még esetleg, és azoktól is, akik nem későn olvassák! Akik meg nem olvassák, azoktól úgyis hiába kérnék elnézést. :)
De nem is én lennék, ha meg tudnám fogalmazni, amit akarok 300 sronál rövidebben. :)
