• rotator
    #924
    Hát nézzük!

    Másfél éves konfigon kifogástalanul fut mindent maximumra tolva, respect! A grafika nagyon szép, főleg a karakterek, azok is főként az átvezetőkben, ahol a depth of field és minden shader földi jó miatt szinte render minőségben prezentálják a történetet. Kőkemény sztoriközpontú a játék, rengeteg ilyen kis videócskával, hatásvadász kamerakezeléssel, ahol minden férfi karakter kőkemény tápmester, minden nő babaarcú és nagymellű, szóval jó! :) A zene és a hangok pedig egyszerűen fenomenálisak.

    A kamerakezelésnél fellép némi problematika. Az izometrikusat nem szeressem, kipróbáltam és okés, de ehhez a stílushoz nálam a third person fekszik. Ott viszont sajnos az egérke érzékenységét nem lehet eléggé szabályozni, számomra még a legkisebb 1-es fokozat is sok, a 9-esen gyakorlatilag egy mozdulatra forog a világ. A karaktertől való távolság csak _nagyon_ szűk határok között állítható, kb. 10 cm a játék mértékegységével, így nem lehet kellően kizoomolni.

    A harc kissé ratyi, az ember rááll egy ellenfélre, ha fürge, akkor a billentyűkkel (lusták pause + ikonra kattintás kombóval) gyors harcot állít be, ha nagydarab, akkor powerfult, ha sokan vannak, akkor csoportosat. Utána akkor kell kattogni, amikor az ellenfélen a célkereszt nem áthúzott kardot formál (olyankor éppen ütünk), aztán kábé minél díszesebb az ikon, annál hatékonyabb a támadás, szóval kihívás gyakorlatilag nulla.

    Az .ini elégé szegényes és a debugmode alapból be van kapcsolva (lol), remélem, majd a zoomoláson lehet valahogy javítani, összességében jó kis játéknak ígérkezik, a harcot meg majd megszokjuk, ahogy máshol is.

    Ja, a lokalizált hangok fél gigát tesznek ki, szóval dual layeres korongra akár az összes rámehet, max. a szintén fél gigás introból nem fér már rá, csak egyféle.