• ROMOTO
    #307
    Egy kis + infó, ha valaki nem olvasta:
    HCG: Mit tudsz elmondani a karakterrendszerről? Milyen tulajdonságaink és skilljeink lesznek?

    CDPR: Egy hatalmas problémával szembesültünk, míg a játék mechanizmusán gondolkodtunk, ugyanis egyik létező rendszer sem volt megfelelő az unikumszámba menő és karakterisztikus hősünk alá. A klasszikus rendszerekkel nem igazán tudtuk kihangsúlyozni, megmutatni, hogy mennyire egyedi tulajdonságokkal rendelkezik és, hogy milyen különleges is ő valójában. Emiatt egy teljesen új tulajdonság- és skillrendszert írtunk.

    Minden lehetséges tulajdonságot skill tree-kbe, azaz fákba rendeztünk. Minden egyes ilyen csoport egy fő tulajdonsághoz és harci, illetve mágikus képességeinkhez kapcsolódik. Minél erősebb szinteket érünk el, a fa annál terebélyesebb lesz (pl.: újfajta támadásokat tanulhatunk, vagy új skilleket kapunk), ergo sikerült a megszokott és unalmas, mennyiség-felfogású rendszert minőség-felfogásúvá átírnunk. A játékosnak nem fog az ölébe hullani rengeteg szuper képesség, de idővel egyre többre szert tehet és többféleképpen építheti fel a karakterét és befolyásolhatja ezáltal a játékmenetet.

    Ami a lényeget illeti, négy fő tulajdonságunk lesz: Erő, Gyorsaság, Állóképesség és Intelligencia. Mindegyikhez társul egy eleinte passzív skillekből álló fa. Hat harci stílus lesz: erős (kemény ellenfelek ellen), gyors (technikásabb ellenfelek ellen) és csoportos (egynél több ellenség ellen). Mind a három acél- és ezüstpengés harcra is vonatkozik. Ezeken kívül öt mágikus osztály (Jelek) lesz elérhető, úgy, mint: Aard (telekinetikus erők), Igni (tűzzel kapcsolatos varázslatok), Quen (defenzív mágiák), Yrden (csapdák) és Axii (tudatmanipuláció). Összességében, körülbelül tizenöt fa lesz egyenként húsz elemmel, így háromszáz speciális skill biztosan van!....A játékmenetet is módosítottuk. Feladtuk a körökre osztott rendszert és őrjöngő, valamint látványos harcjeleneteket kreáltunk (WTF????? - Flynn). Nagyon jó grafikája lesz ezeknek (például vér fröccsen a falra, padlóra), de a bullet-time effektust sem hagytuk ki. Megnöveltük az animációk számát is, az ellenség rengetegféleképpen támadhat, védekezhet, lökhet és üthet....CDPR: Szinte mindent, hogy a lehető legkorszerűbb grafikát és legélvezetesebb játékmenetet hozhassuk ki belőle. Teljesen újraírtuk, így a legutolsó DirectX minden földi jója benne lesz. A legújabb vertexeket és pixel shadereket is beleraktuk, így gyakorlatilag bárminek teljesen egyedi kinézetet szabhatunk. A mágikus kardok gyönyörűen fénylenek a sötétben, mint ahogy egy-egy veszélyes kreatúra szeme is. Az újraírt engine-nel sokkal részletgazdagabb és szebb minden, a shadereknek köszönhetően például olyan egyedi effekteket tudtunk létrehozni, mint a főhős éjjellátó képessége.