• PetruZ
    #28074
    Ja, ja. Ha mondjuk menet közben kinyílt az orrfutómű ajtaja (amit hétfőn még javítottak), a nyomáscsökkenés miatt az automatika azonnal átveszi a gépet és süllyedésbe kezd a meghatározott 10,000 lábas szintre. Az ereszkedés nem volt zuhanás, kb. egybevág a szokásos eljárásokkal, kicsit volt csak gyorsabb talán, de nem vészes. Ha a pilóták észlelték ezt, rá is hagyhatták a gépre a dolgot, viszont valamiért nem jeleztek rádión sehová. Lehet, hogy a pilótafülke sérült meg és ők már halottak, vagy eszméletlenek voltak, és a rádió is elromolhatott? Tudtommal a fülkébe menet közben kívülről nem lehet bejutni, csak belülről nyitható. Szóval ott lehettek egy ereszkedő gépen, amit a robotpilóta vitt le és hiába sípoltatta a magasságjelzőt, lehet, hogy már senki sem volt eszméleténél, hogy meghallják.
    Az viszont, hogy a gép gyakorlatilag miszlikbe szakadt, ép darabjai alig maradtak, belső túlnyomásra utalhat. Pl. a géptörzs nem sérült, de az ereszkedés miatti növekvő nyomás szinte felpumpálta, az ilyenkor szokásos automatizmusok meg valamiért nem működtek. A legkisebb ütődés, sérülés is konfettiként szaggathatta szét a gépet (mint egy túlfújt lufit, ha megböksz egy tűvel). Ha rendben lett volna ez, a szárnyak és a törzs hátsó részei jobban egyben maradtak volna. Ez sokkal erősebben megüthette a két dobozt is, amelyek hátul, a farokrészben voltak.

    Persze mindez csak spekuláció a részemről.