Bmeg 320-al ment autópályán egy olyan helyen, ahol van aki 130-al, vagy annyival sem megy, ráadásul sötétben.
A másik meg az, hogy a legtöbb gumi esetében nem véletlenül adják meg a max. sebességet. Én elhiszem, hogy ő erre tutiszuper gumit vett, ami 360-ig bírja, de úgy fest mégsem jött be, ugyanis holt sima egyenes úton kapott durrdefektet, ez pedig egyértelműen az anyagminőség és a nagy sebesség találkozása volt.
Abs. aláírom, támogatom, ha egy tehetséges pilóta versenypályán mutatja meg mit tud, de bassza meg ne már a közúton. Ez nem kis túllépés, ez nem az amikor 30-40-el többel mész, ez nem kis gyorshajtás, ami mindennapos, hanem ez egy totális elmebaj.
Egyetlen 1x mentem 220-al, mikor még hülye taknyos voltam -az előző verdával- és egy veréb nekirepült a szélvédőnek. Nem tört be, nem rántottam el a kormányt, de szó szerint mintha robbant volna valami. Nagy sebességnél kicsit mások a játékszabályok, mint fele vagy harmad annyival. Sokkoló élmény volt. A gond az, hogy lehet az ember segge alatt 100 millás autó, nagyjából 200 felett már nem sok esély van a túlélésre és a sok barom azt nem érti meg, hogy 100-nál amit még nevetve korrigálsz, azt 2x vagy 3x akkora tempónál lehetelten megtenni, mert mire az agyad feldolgozná a helyzetet már halott vagy. Túl lassú az idegrendszerünk ehhez és pont.
A "nem teszek semmit" egyébként sokszor tényleg a legjobb, amit az ember tehet akkora sebességnél.