sgtopic4.jpg
  • MerlinW
    #543
    Bocs az OFF-ért

    Nos:)

    GF DX6
    GF2 DX7
    GF3ti DX7 - áptudét
    GF4ti DX8 (PS1.x)
    GF5 DX9 - ugyahogy (PS1.x)
    GF6 DX9 (HDR, PS2.x)
    GF7 DX9 áptudét (HDR, PS3.x)
    GF8 DX10

    (csak a többek számára ismert effekteket írtam melléjük)

    Az hogy a GF3,4Ti-vel futottak a DX9-es játékok az egy dolog(nemtom, sosem próbáltam), de az többnyire szoftveresen tolta, ebből is adódik a teljesítménybeli probléma. Még az FX sorozat (leggyatrább GF széria) is kínlódott a DX9-ces effektekkel (effektek nagy részét még ez is szoftveresen számolta). GF6-tól bírják tisztességesen a DX9 képességeit hardveresen számolni, beleértve az ujabb (pl Pixel Shader 2.x, HDR) efekteket is.

    Elméletileg egy GF2-őn is futhatna bármelyik mai játék (köszönhetően a DX adta szabvány interfésznek), a kártya saját elavult effektjeit használva, de a készítők ezt megakadályozzák, hiszen akkor menne a flém, hogy milyen randa a játék, mikor ők shader 2-3-okkal felkent csodát készítettek, ami odab@sz mindent. Nos ez kb úgy nézne ki mint az Oblivion GF2-őn. Ebben meg nincs biznisz.

    Azt meg ne mondja nekem senki hogy Dreamfall elfut egy 1Ghz-s procin fél giga 133Mhz-es memóriával, ill egy 64 megás GF2-vel. Mert természetesen nem fut, akárki akármit mond:) Full grafon még nálam sem volt néhol tökéletesen folyamatos a dolog...

    DirectX most jelenleg a "9.1c 2006 June redist"-nél jár.