• Randal
    #204
    Én meg hétvégén fogtam magam és úgy ahogy lefordítottam és tettem is hozzá megjegyzést. Igaz nekem egy hétig szünetem volt, szóval sorry a késésért.

    A Gothic 3 története a kontinensen fog játszódni.
    Lesznek sivatagos területek.
    Myrtana 4 birodalomra oszlik.
    Myrtant egy tenger neve
    Varant egy város/birodalom.
    Bejárhatod a Nordmar biroldalmat.
    Kiterjedt partszakasza van.
    Az orkok elpusztították a birodalmat és a király elvesztette az irányítást fölötte.
    Különböző céljaid lesznek attól függően melyik céhhez csatlakoztál.
    A hajó nem fog elsüllyedni(utalás a G2 befejező videójára)
    Újra találkozhatsz régi ismerőseiddel. Mint Lee, Diego,Lester,Gorn és Milten.
    Xardas ismét fontos szerepet fog játszani a történetben.
    Varant a királyság egyik része a négyből.(lásd a varanti csata).
    Lee,barátod a G1,2-ből és a zsoldosok vezetője a kontinensre akar menni hogy bosszút álljon a királyon és a talpnyalóin akik elárulták őt.
    A célod megállítani az ork háborút.
    Meglátogathatod a déli szigeteket egy hajóval.
    Az első karakterek akikkel a G3-ban találkozol semmit sem tudnak a háborúról, and everything will be quite dirty and more in Gothic I style (?).

    Játék:


    A világ 4-5ször nagyobb (mihez képest?)
    A környező világ sokkal realisztikusabb lesz.
    Sok új fegyver,rúna,céh,páncél,NJK,terület.
    Számos fontos céh és parlamentális csoporthoz csatlakozhat a játékos aminek jelentős szerepe lesz a játékban.
    Az ellenfeleknek speciális támadásaik is lesznek. Az ellenfelek MI-je fejlettebb lesz. Az élőlények új "vadászó-stílus"-t használnak, mint pl.: szikláról leugorva támadnak rád.
    Az élőlények többféle módon támadhatnak meg téged. Az ellenfelek jobban reagálnak a távolsági támadásokra.
    A hős elveszti képességei és felszerelése nagy részét, bántalmazásnak köszönhetően a hosszú hajóút alatt vissza a kontinensre. (due to misuse ?)
    Sokkal több dolgot csinálhatsz meg (mint pl.: horgászni). Az NJK Elfoglaltságok (Napi dolgok, stb.) leegyszerűsődtek, hogy sokkal nagyobb variációjú NJK-t használhassanak a játékban. A NJK-k beillesztéséről az előző két játékhoz képest bebizonyosodott, hogy túl időigényes ahhoz, hogy ezt széles skálán használják a harmadik részben.
    Új képességek is lesznek, több humán képzettség, ez valószínűleg sokkal személyesebbé teszi a hőst.
    Nem lehetséges a Gothic 2 karakter átvitele.
    A játékos játéka meghatározza a történet menetét és a végét.
    A játékos választhatja a Hadurak csoportját, ami olyasféle város-királyság.
    Szükséged lesz vízre hgy túléld a sivatagot. A karakter vízellátottsága nagy szerepet játszik a kontinens ezen részén.
    Nem lesznek vegyes területek mint az előző két játékban. Különböző területek lesznek: sivatagok, mocsarak, dzsungelek, hegységek.
    Elméletileg lesznek lovak vagy tevék az utazáshoz.
    Néhány képregényben (eredeti) a Gothic 3-ról: Lee alapított egy tábort északon. Innen felügyeli az utakat és eljátsza hogy a király kéri erre.(?) and gets played by the king to do that.
    Megismered a történetet és újabb híreket fogsz hallani személyektől. A kirakós darabjai lassan helyükre kerülnek. Nem lesz főküldetés ami felfedi az egész történetet. Ez sokkal érdekesebbé teszi a játékot és nem fogod tudni milyen veszélyek leselkednek rád a kezdetektől.
    A karakter különböző támadásokat hajthat végre a fegyver típusától függően (kard, buzogány...)
    A dolgok nem úgy fognak jönni ahogy gondolod. Néhány dolog változni fog a játék során.
    A harcrendszer teljesen új lesz. A Gothic 3-ban nem lesz szükséges kattintgatnod az adott pillanatban hogy használd a kombinációkat. Lehetőség lesz arra, hogy a Gothic 1/2 stílusád használd. Ez még csak egy prototípus, és még kemény tesztelés alatt áll.


    Technológia:


    Végre használhatod az egered a felszereléseid között.
    A motor nagy része tovább lett fejlesztve.
    Az EMotionFX motor fogja megjeleníteni a karaktereket.
    A karakterek arca sokkal jobb lett.
    Az arc animációja jobb mint a Half Life 2-é.
    Tudjuk, mivel ugyanez a motor lesz a Piratesnél.
    Az EmotionFx-et használják az animációkhoz.
    Pixel shading (blur, glow, fog, etc..)
    Normális térkép.
    Licenszelt grafikus motor is lesz. Hasonló mint a Die Gilde 2-ben.
    DirectX 9.0b or 9.0c teljes kihasználása.
    A világ sokkal látványosabb és szebb lesz és az NJK-kal való kapcsolat is tovább tökéletesedett.
    Egy Fizikai-motor lienszelésére is lesz lehetőség ha kelleni fog.
    A grafikai effektek megváltoznak.
    Több ember lesz felvéve a hangfelvételekhez. Ezt KaiRo (Kai Rosenkranz) mondta a Jowood fórumán
    Kai Rosenkranz egy most még névtelen bulgár zeneszerzővel fog dolgozni a Gothic 3 zenéin. Talán egy zenekart fognak használni, de ez még nincs eldöntve. Ezt is KaiRo mondtha
    A Gothic 2 karakteredet nem viheted át a Gothic 3-ba.
    Pixel Shader 3 használata nagy mennyiségben.
    Gothic 3 a Hyper trading-et is fogja használni.
    Sok új animáció és mozgás.
    Normális(szokásos?) egérvezérlés lesz a Gothic III-ban.


    illusztrációk:

    Az egyik képen egy új céhet láthatsz, a neve Hersi
    2 kardot látsz 1 embernél. Ez azt jelenti, hogy a játék harcrendszere változott.
    Szükséged lesz kardhüvelyre, hogy belerakhasd a kardokat ill. tegezre amibe a nyílvesszőket rakod
    A páncélrendszer változott. Csinálhatsz saját pánclzatot (csizma is lesz)
    Egy másik illusztráción egy gyönyörű arab stílusú kultúrát láthatsz oázissal, egy gyönyörűen megrajzolt város nagyszerű textúrákkal.
    Egy férfit láthatsz, aki Orkvadsznák hívja magát. Ez is egy lehetséges céh a játékban.
    Másik illusztráció a Gothic 3 hangulatát mutatja be. Sötét ég, korhadó fák, halott állatok, rémisztő emberek.
    Pajzsok.




    Randal megjegyzései az olvasottakkal kapcsolatban + reménységek:

    Terület:
    - A játék területe eddig sem volt kicsinek nevezhető, hogy mégnagyobb lett az csak jó nekünk, viszont jól el kell találniuk hogy mikortól használhatunk teleportot ill. egyéb utazási eszközt. A játék elején még érdekes ha nagy területen futkoshatunk, viszont utánna már unalmas és idegesítő.
    - Ezt a "nem lesznek vegyes területek" dolgot nem értem. Szeritnem eddig is jól volt megoldva, bár tény, hogy a G2 Bányavölgye tényleg nem volt valami jó. Viszont a több jó volt.
    - Esetleges tengeri csata sem lenne rossz miközben mondjuk a Déli Szigetekre utazunk, és/vagy összetalálkoznánk Greggel és kis kalóz csapatával:)
    -És talán remélhetőleg visszatérhetünk Khorinisba, a Bányalvölgybe és Jarkhendarba... (itt jegyzem meg, hogy valszeg Thorus-szal is találkozni fogunk, nekem szimpatikus a csávó)

    Céhek, fegyverek, páncélok, pajzsok:
    - Végre sokkal több hely közül választhatunk, remélem mostmár nem lesznek annyira élesen elkülönülve mint eddig. És talán egyszerre lehetsz több céhben is...
    - Dupla kard sokaknak álma, nekem annyira nem, inkább az egykezes+pajzs:) Az összerakható páncél is nagyon jó ötlet, igaz megvannak az előnyei és hátrányai is, ami leginkább a kinézetben ill. az összeválogatott különböző cuccokban mutatkozik meg.
    - Na, pajzsok, igen, ez már nagyon hiányzott, valószínű, hogy így az egykezes fegyverek sebzése is csökken, hisz plusz védelmet kapunk.

    Harcrendszer, képzettségek:
    -felőlem változhat, őszintén szólva én kombókat nem is angyon láttam a két játékban (G1 stílusban játszom), vagy ne gondoljak ilyen manga stílusú dolgokra?:)
    - Képzettségek terén nincs mit mondanom, jöhetnek.

    Nyitott történet, többféle befejezés:
    - Ez egy jó elgondolás, de ne gondoljatok nagy dolgokra, szerintem a végkifejletek száma nem nagyon lesz több 5-nél. (pl Deus Ex-ben is 3féle volt)
    - Az viszont hogy nincs főcél az okos elgondolás, remélem a különböző céhek küldetései se fognak egy irányba mutatni. (Érdekes lenne pl. hogy vmelyik céh az orkokkal lépett volna titkos szövetségre..)
    - Itt viszont tényleg kérdéssessé válik a kötött céhtagság. Ugyanis ha belépünk egybe akkor annak az irányvonalát kell követnünk. de mi van ha közben a törénet vagy vmi más miatt meggondoltuk magunkat és máshogy szeretnénk cselekedni? de gondolom ezt is figyelembe veszik. Íg a játék jóval többször lesz végigjátszható.

    Technológia:
    -Amit felsoroltak az mind szép és mind újdonság, viszont mire befejezik a játékot (2005 közepe?) addigra tucatnyi ilyen játék jön ki, a sort a HL2 és a Doom 3 nyitotta.
    -Viszont ennek a fejlődésnek köszönhetően a játék kinézete még jobb lesz. Bele se merek gondolni! (a gépigénybe se).
    -Gépigény tippem: Szerintem egy 2,4GHz-es gép lesz az alap. De elméletileg egy 3GHz-es gép se fog majd sokba kerülni jövőre. Csak a grafikus motor legyen jó...
    -Méret tippem: Ez már tuti DVD-s lesz, ha a G2+Addon 4cd, a mostani játékterület meg még nagyobb lesz... (és esetleg ezek is benne lesznek, bár kétlem)


    Nos, amit a srácok összehoznak az mindenképpen jó lesz és ráadásul nagyrésze már meg is lett valósítva más játékokban (Deus Ex, Pirates of the caribbean, Morrowind, stb.), szóval úgy gondolom ahogy a G2-vel, úgy most se kapunk zsákbamacskát...és ahogy hallottam azért a G2Addon angol kiadásán is dolgozgatnak.

    Szóval fiúk, gyűjtsetek pénzt a játékra meg az új gépre.
    ja igen, és hangosan követeljétek az angol verziót...(ki tudja...)