• picket
    #63161
    "Példának a WoW ot tudnám írni..." - Ha rossz példát akarsz. - ", ami kb akkor indul be ha elérted a max szintet. Sajnos sok mmo nem mondhatja ezt el magáról." - Inkább sajnos sok mmo játék (és játékos) hiszi azt, hogy valami mesterkélt "hősi szintet" kell nyújtania, miután az általában szűkre szabott szintezésen (kénytelen-kelletlen) átestél. Mert csak az életút rpg létezik: elkezded mint kiscsirke, és a végére te leszel a jani: lehet menni sárkányt ölni. És itt egy filmnek vége lenne: boldogan éltek, amíg meg nem haltak. Miért? Mert ez arról szól, hogy hogyan lettél hős, nem arról, hogy hogyan hősködsz. Az egy másik film. Nem kell keverni a kettőt. Ha kevered, mehet az erőlködés: mastery szintek, gear grind (amiről úgy írsz, mintha pozitívum lenne, pedig a grind már eleve pejoratív), vergődés a pvp egyensúllyal. Mert valahol kilóg a lóláb, hogy ezek az elvárások nem egy játékról szólnak, hanem kettőről (pvp-vel három). Nem azért írom, mert le akarlak beszélni róla, vagy bántani akarlak, vagy sírni van kedvem (na jó, van egy kicsit), csak ez egy jelenség: olyan dolgot vársz el a játéktól, amitől csak rosszabb lesz, és úgyis otthagyod romjainak elszenesedett, vékony füstcsíkot az égre rajzoló gerendáit, amikor már nem tetszik eléggé a véleményed által formált tartalom.

    Akkor vágj bele, ha azok a dolgok tetszenek, amiket tud, és amikben jó! Arra kérdezz rá, hogy ki mit élvez benne! Ha azok a válaszok egybevágnak azzal, mit keresel, akkor vásárolj, addig ne!

    Nekem mi tetszett benne:
    -felfedezgetés
    -történet
    -combo és egyéb különleges skill mechanikák
    -jumping puzzle-ök
    -fashion wars

    (Figyeld meg, hogy úgy tűnik Te nem ezeket keresed. Azért dobtalak meg ezzel a wall of texttel. Persze ez egy vélemény: ha akarod nyomtasd ki - puha papírra, hogy ne karcoljon - és használd a mellékhelyiségen, de ne vedd nagyon komolyan, mert nem éri meg görcsölni rajta.)

    Utoljára szerkesztette: picket, 2018.05.23. 17:41:27