új magyar stratégia
-
#395
Hat lehet hogy ket ev is eltelik, mig kifinomul az egesz, mert rengeteg apro vagy eppen nem apro idegesito dolgok vannak benne, mint peldaul a terepviszonyoknak csak lathatoan van hatasuk, de peldaul egy hegy aljaban levo ijasz csapat ugyanugy eltalalja a fenti ijaszokat, mint ha sik terepen lennenek egymastol azonos tavolsagra.
Raadasul egyaltalan nem erzem a kulonbozo ijasz tipusok kozti kulonbseget a lotavban, mert egy sima ijasz ugyanugy ello nalam odaig mint egy walesi ijasz, mikozben a statjai szerint a walesinek messzebb kellene lonie.
Vagy beszeljunk a kamerarol, ami egy f*s csak igy szimplan, mert nem lehet elegge felemelni, ha meg a palya szelen van akkor meg vegkepp nem es trukkozni kell a kozepso egergomb kameraszog beallitasan, hogy kitudjuk jelolni az egysegeket egyaltan, ha nem a ctrl+klikk, hanem a kepernyon levo kijelolest akarjuk hasznalni.
A csapatok mozgasa szerintem tul gyors meg 1x-es fokozatban is, ha a duplasebesseget hasznaljak a menetelesnel, egyszeruen a fel terkepet megteszik pillanatok alatt, ami allando space nyomkodasra iteli a jatekost mert sok egysegnel mashogy nem igazan lehet taktikazni.
A moral csikok is tul gyorsan fogynak, nem egyszer ugy van vege a harcnak, hogy elfoglalsz par pontot a terkepen es az ellen tobb mint 3/4 serege meg kolbaszol valahol.
A jatekter is tul szuk kicsik a tavolsagok igy minden zsufoltnak tunik, raadasul olyan sebesseggel jonnek a kuldetesek, hogy fujnia sincs a jatekosnak ideje.
A nehez fokozaton meg egyszeruen csitel a gep es azt nagyon nem szereti egy hardcore jatekos, mert a fokozatok a fejlettebb AI-rol kellenenek hogy szoljanak, nem abbol, hogy a gepi jatekos azonos csapatai gyorsabban haladnak vagy ketszer annyi sebzest bir el mint a jatekose, vagy pedig hasonlo nem fair dolgokrol, hanem arrol hogy sokkal jobban taktikazik a gep ellened azonos kondiciok mellett.
Amugy nem lenne rossz jatek ha megszabaditanak sok ilyenfajta hibatol, mert ezek a jatekelmeny rovasara mennek.