Az előbb elfelejtettem írni, hogy az új spellek arra hivatottak, hogy a "promotion" után vehető kasztspecifikus extrákat kiváltsák.
Tehát az elite knight ranggal megszerezhető exeta res spell annyiban fejlődik, hogy nem random váltanak célpontot a lények, hanem ha egyszer exeta reselve lettek, akkor 6 másodpercig biztos maradnak a lovagon. (Utána pedig random válthatnak, mint régen.)
A royal paladin ranggal megszerezhető conjure power bolt spell már nem lesz promós spell, hanem helyette lesz 2 új, a conjure diamond arrow és a conjure spectral bolt.
Ezek a lőszerek a következők:
Spectral Bolt: (1000 manáért 100-at lehet csinálni, nem vonja a soul pointot) ATK: 78, minimum level: 150. 60 perc múlva eltűnik!
Diamon Arrow: (1000 manáért 100-at lehet csinálni, nem vonja a soul pointot) ATK: 56, Hit chance: 100%, 2 sqm sugarú területre ható sebzést csinál. Minimum level: 150. 60 perc múlva eltűnik!
A master sorcerer régi promó spellje, az "enchant staff" eltűnik és helyette lesz "conjure death wand".
Ez a spell 41-es szinttől használható, 250 manáért készít egy wandot, ami 15 percig használható. A sebzése 80-100 death és +2 mlvl bónuszt ad. Soul pointot nem vonja.
És most jönnek a summonok...
Mindegyik summon level 200-tól használható!
15 perc múlva eltűnnek (a spell cooldownja 30 perc).
A megölt lény XP-jének 100%-át a gazda kapja! (végre nincs az a baromkodás, hogy levonja a lény által leölt HP-t, arányosítja az xp-vel és annak csak a felét kapja a gazda.)
Knight summonja: shooter, ice és death sebzéssel. 1000 mana
Paladin summonja: shooter, területre ható holy és fire sebzéssel. 2000 mana
Druid summonja: tank, earth és bleeding sebzéssel. 3000 mana
Sorcerer summonja: tank, energy és bleeding sebzéssel. 3000 mana