#3246
Amik kimaradtak, illetve rosszul lettek értelmezve:
Car Geometry Detail = Autó geometriai részletessége (mennyir látszódjanak a háromszögek, amikből felépül az autó - minél kevesebb, annál recésebbek lesznek az autó élei!)
Light Trails = Fénycsíkok (NFSU2-ben ez akkor látható, amikor nitro-t bekapcsolod, ez az effekt azt a hatást keltni, mintha valóban nagy sebességgel elhúzna a szemed előtt egy fényszóró / hátsó lámpa)
Light Glow = A fények ragyogása (ezek a lámpák környezetében jelentkeznek akkor, amikor az autóval egy lámpa alá állsz - az autón egy fénylő, szinte vakító fénypont jelenik / jelenhet meg, ezzel érve el a fémes csillogás hatást)
Particle System = Részecske rendszer (Játékokban ez alatt a füst, sár, kavics felverődésének szimulálását értik!)
Depth of Field = Mélységélesség (Ez akkor jelentkezik, amikor nitrozol... röviden a csőlátást lehet érteni rajta)
Full Screen Anti Aliasing = Teljes képernyős élsimítás (Ezzel érhető el a legszebb, recés élek nélküli látvány!)
Tinting = Árnyalás
Horizon Fog = A horizont felé - ezt magad is leellenőrizheted, ha kimégy a természetbe - a színek egyre mélyülnek [kivétel, ha naplementénél nézed, ugye], ezt a hatást érik el itt azzal, hogy egy egyszínű köd layert tesznek a távoli textúrákra.
Over Bright = Túlfénylés 8nem más, mint a fémes hatást elősegítő megvilágítás)
Enhanced Contrast = Kontraszt kiemelés (ennek segítségével az élek és színek kiemelésre kerülnek, azaz élesebb, teltebb képet kapunk - erős VGA ajánlott!)