-
#1601
Már vártam vmi hasonló ellenvetést...
De előbb a CRC-ről (idézet a HCGamerről):
A Cross Racing Championship főbb jellemzői:
Játék és ellenfelek
* 65 különböző verseny 6 különféle helyszínen (a fagyos hegyektől és gazdag növényzettel rendelkező vidéki tájaktól kezdve a tengerparti fövenyen át a precíz versenypályákkal bezárólag)
* 6 különféle versenyzési mód: ralikrossz, ralisprint, autókrossz, off-road, rali és pályaversenyzés
* 8 különféle autó, melyek 7 paraméterét (gumi, karosszéria, felfüggesztés, motor, sebességváltó, fékek és hajtáslánc) az egyjátékos Karrier Módban 3 szinten és rengeteg paraméteren keresztül tuningolhatod!
* 7 különböző Játékmód:
o Karrier-mód: Amatőr versenyzőként győzd le ellenfeleidet és légy te a legjobb! Légy te a Cross Racing Champion!
o Cross Racing: Hagyományos versenyzés, akit elsőnek intenek le a körök végén, az nyeri a versenyt (Karrier Módban ez játszható).
o Kiesős Verseny: Minden kör végén az utolsó helyezett kiesik a versenyből.
o Ütközéses Csere: Minden egyes ütközés után az ellenfelek autót cserélnek, így folyatják útjukat a cél felé. Változatos és pörgős versenyszám.
o Időmérő Edzés: Mutasd meg, mire vagy képes a stopperóra ellen!
o Szabadedzés: Szabadon gyakorolhatod be a pályák rejtett részleteit, és következmények nélkül törheted ripityává az autódat!
o Forró-ülés: Mérd össze tudásod akár 5 barátoddal, mindössze egyetlen PC segítségével!
* Helyi hálózaton keresztül működő Többjátékos Mód.
* Dinamikusan fejlődő és tanuló ellenfelek, akik gyakran kiszámíthatatlanul viselkednek.
Fizika
* Hihetetlenül akkurátus fizikai modell kerekek, aerodinamika és a különféle útfelületek dinamikus kezelése)
* Rendkívül precíz irányítás (beépített TrackIR támogatás - www.naturalpoint.com)
* Valós időben számolt, dinamikus sérülési rendszer (sérülések jelentősen hatnak az autók menetteljesítményeire)
* 100% szimuláció, semmi csalás (az ellenfelek részéről sem)!
Grafika
* Ultramodern grafikai motor (environment mapping, bump mapping, specular lights, animált textúrák, pixel shader effektek, motion blur, zaj effektek, dinamikus kontraszt állítás)
* Aprólékosan modellezett autóbelsők, egyedülálló felfüggesztések és felizzó féktárcsák
* Részletes és élő környezet
A Cross Racing Championship hivatalos demójának megjelenési dátuma 2004. november 2-a. A teljes játékot pedig 2004. november 20-án vehetitek le a boltok polcairól. A teljes játék természetesen egészében magyarítva kerül a boltokba, 7.990 Ft-os végfelhasználói áron.
Ezután lássuk, miért is került elő ez a játék a NFSU2-vel kapcsolatban:
Tekintsd meg a 4 video egyikét a hivatalos honlapon - link lejjebb - és megérted!
Nem azért került említésre, mert egyazon kategória, hanem azért, mert egy KISEBB (s ráadásul MAGYAR) CÉG jobb játékot - értsd: grafika, fizika, törésmodell, karrier, tuning - írt, mint az NFSU fejlesztőbrigádja, akik valószínűleg órabérben nyomták LAN-on Mariot komolyabb ötlet-invesztálások helyett... :)
-----------------------------------------
.:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2004® - Első számú honlap
.:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2004® - Második számú honlap
-----------------------------------------