[ Garage | FAQ ]
  • IMYke2.0.0.0
    #1601
    Már vártam vmi hasonló ellenvetést...

    De előbb a CRC-ről (idézet a HCGamerről):

    A Cross Racing Championship főbb jellemzői:

    Játék és ellenfelek

    * 65 különböző verseny 6 különféle helyszínen (a fagyos hegyektől és gazdag növényzettel rendelkező vidéki tájaktól kezdve a tengerparti fövenyen át a precíz versenypályákkal bezárólag)
    * 6 különféle versenyzési mód: ralikrossz, ralisprint, autókrossz, off-road, rali és pályaversenyzés
    * 8 különféle autó, melyek 7 paraméterét (gumi, karosszéria, felfüggesztés, motor, sebességváltó, fékek és hajtáslánc) az egyjátékos Karrier Módban 3 szinten és rengeteg paraméteren keresztül tuningolhatod!
    * 7 különböző Játékmód:
    o Karrier-mód: Amatőr versenyzőként győzd le ellenfeleidet és légy te a legjobb! Légy te a Cross Racing Champion!
    o Cross Racing: Hagyományos versenyzés, akit elsőnek intenek le a körök végén, az nyeri a versenyt (Karrier Módban ez játszható).
    o Kiesős Verseny: Minden kör végén az utolsó helyezett kiesik a versenyből.
    o Ütközéses Csere: Minden egyes ütközés után az ellenfelek autót cserélnek, így folyatják útjukat a cél felé. Változatos és pörgős versenyszám.
    o Időmérő Edzés: Mutasd meg, mire vagy képes a stopperóra ellen!
    o Szabadedzés: Szabadon gyakorolhatod be a pályák rejtett részleteit, és következmények nélkül törheted ripityává az autódat!
    o Forró-ülés: Mérd össze tudásod akár 5 barátoddal, mindössze egyetlen PC segítségével!
    * Helyi hálózaton keresztül működő Többjátékos Mód.
    * Dinamikusan fejlődő és tanuló ellenfelek, akik gyakran kiszámíthatatlanul viselkednek.


    Fizika

    * Hihetetlenül akkurátus fizikai modell kerekek, aerodinamika és a különféle útfelületek dinamikus kezelése)
    * Rendkívül precíz irányítás (beépített TrackIR támogatás - www.naturalpoint.com)
    * Valós időben számolt, dinamikus sérülési rendszer (sérülések jelentősen hatnak az autók menetteljesítményeire)
    * 100% szimuláció, semmi csalás (az ellenfelek részéről sem)!


    Grafika

    * Ultramodern grafikai motor (environment mapping, bump mapping, specular lights, animált textúrák, pixel shader effektek, motion blur, zaj effektek, dinamikus kontraszt állítás)
    * Aprólékosan modellezett autóbelsők, egyedülálló felfüggesztések és felizzó féktárcsák
    * Részletes és élő környezet

    A Cross Racing Championship hivatalos demójának megjelenési dátuma 2004. november 2-a. A teljes játékot pedig 2004. november 20-án vehetitek le a boltok polcairól. A teljes játék természetesen egészében magyarítva kerül a boltokba, 7.990 Ft-os végfelhasználói áron.

    Ezután lássuk, miért is került elő ez a játék a NFSU2-vel kapcsolatban:
    Tekintsd meg a 4 video egyikét a hivatalos honlapon - link lejjebb - és megérted!
    Nem azért került említésre, mert egyazon kategória, hanem azért, mert egy KISEBB (s ráadásul MAGYAR) CÉG jobb játékot - értsd: grafika, fizika, törésmodell, karrier, tuning - írt, mint az NFSU fejlesztőbrigádja, akik valószínűleg órabérben nyomták LAN-on Mariot komolyabb ötlet-invesztálások helyett... :)


    -----------------------------------------
    .:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2004® - Első számú honlap
    .:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2004® - Második számú honlap
    -----------------------------------------