Fordítási egítség kellene...
  • IMYke2.0.0.0
    #1344
    Kérjük, küldje el a teljes telefon készletet a számunkra!
    Ha a telefon jó állapotban van, és nincs mesterséges sérülés rajta, akkor egy új példányra tudjuk cserélni önnek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ügyfeleinkre terheljük, ha a csomag a hiányos, vagy karcolások/foltok találhatók a telefonon vagy dobozon!

    Mielőtt elküldi a telefont, kérjük, az alábbiak szerint járjon el:
    1. Tegyen papírt a csomagba, írja le a megrendelés számát és a problémákat a telefonnal kapcsolatban! Felhívjuk a figyelmét, hogy nem kezelhetjük a csomagját, ha nem találjuk meg benne a papírokat!
    2. Kérjük, a telefonját képernyővédő fóliával küldje vissza! Nem vállalunk felelősséget azért, ha a képernyővédő fólia nélküli telefon megkarcolódik a szállítás során.
    3. Győződjön meg arról, hogy a telefonján nincs beállítva, vagy a jelszó el lett távolítva!

    Ha készen áll az elküldésre:
    1. A csomagot a helyi postán keresztül küldje, és ne DHL, UPS által... mivel ezek magas vámilletékkel járnak és problémás lehet a vámkezelés.
    2. Jelezze a rendelés számát (1000***** / 800000****) a csomagon!
    3. Készítsen pár fotót a szállítmányról, amikor elküldi nekünk!

    Ez a címünk:
    Room.501-B,5F BAK Building, High-tech Park Nanshan District, Shenzhen, Guangdong, China (mainland) 518000
    Tel: 0755-86621702
    Mobile: 13760355182
    Teljes név: Liu Qi (Maggie)

    A csomagja 15-30 nap alatt érkezik meg hozzánk. Kérjük, értesítsen minket a nyomon követési számáról, ha már elküldte a csomagját! Amint megkaptuk a csomagot, küldünk Önnek egy e-mailt.

    Megjegyzés: A vizsgálatok utáni esetlegesen hibásnak minősülő telefon javítása (gyári) garanciális, nem számítunk fel díjat az ügyfélnek; ha a meghibásodás mesterségesen okozott, akkor a csere ellenértékét felszámoljuk az ügyfelünknek.

    Legyen szép napja!

    Maggie