
A repülés szerelmeseinek topikja.
-
#4668
A Szu-37-es megszünt. Elvileg két sárkányt építettek a 711-es farokkódut és a 712-est (ez utóbbi álítólag a CAGI-ban pihen, és sose szált fel), 2000-ben a 711-esből kioperálták a Francia avionikát és a AL-31FU hajtóműveket, vagyis visszaminüsült Szu-35-össé. Így repkedett egészen amíg le nem zuhant 2002 decemberében.
A Szu-37 program gyakorlatilag már 2000-ben meghót...
Hogy melyik a legjobb Szuhoj vadász? Ez érdekes kérdés. A Szuhoj S-37 vagyis Szu-47 kiérdemelné elvileg ezt a titulust, de az végülis zátonyra futott, biztosan nem fogják sorozatban gyártani. A Szuhoj most egy új többcélú gépen dolgozik, aminek PAK-FA az elnevezése (a gyári jelzése T-50). De amíg ez fel nem szál, a Szu-35-ös a cég "csúcsvadásza". Ebből is készült már "fejlesztett" változat, a Szu-35BM, legalábbis papíron. Ez AL-41F1 hajtóművel készülne, modernebb fedélzeti elektronikával, de nincs kacsaszárnya (vagyis kívűlről egy "sima" Szu-27-esre hasonlít).
[center]
A 711-es farokkódú Szuhoj.
A Szuhoj Szu-47 (korábban S-37)
Talán a PAK-FA így fog kinézni? Makettek a Szuhoj szélcsatorna tesztjeihez.
(érdekes a Szu-47 szerű törzs és hajtóműellrendezés, és az YF-23-hoz hasonló szárnyak)
Fantáziarajz a Szuhoj T-50-ről. A legutóbbi hírek szerint úgy néz ki, mint egy F/A-22, csak a Szu-47 farkával.
De ami most is repül, az a Szu-35.



