
A repülés szerelmeseinek topikja.
-
#11986
Kéretik fenntartással olvasni, amit írok, mert teljesen fejből megy.
Tudtommal nem igazán. Az összes Szuhoj között az alapvető hasonlóság az aerodinamika, de evolúcióban a Szu-35 inkább Szu-30 leszármazott.
A bibi az, hogy a Szu-35-ből is volt legalább kettő. A '90-es évek végén volt TVC hajtóműves Szuhoj ami 1998-ben le is zuhant Párizsban. Akkor azt még Szu-37-nek hívták. A másik megmaradt géből - asszem csak 1 vagy 2 darab volt - viszont kiszerelték a nyugati elektronikát nem fizetés miatt, és más gépekből is meg akarták tenni, ezért egy ideig külföldi repnapkra nem jártak az oroszok ezekkel a gépekkel, mert lefolgalták volna őket adósság fejében.
A "lerabolt" gépet átnevezték Szu-35-re Szu-37-ről. Viszont, amit most fejlesztettek ki legújabb generációs Szu-35-ként és már gyártás alatt van, az nem azonos azzal a '90-es évek végi gépekkel, egy korábbi fejlesztési lépcsőfoknak fogható fel, egy oldalági (?) rokonnak.
A kacsaszárnyak jelenléte szinte követhetlen, legalábbis számomra.
Anno Cifu írt egy listát a típusváltozatokról a HT topikban. Megpróbálom feltúrni, de otthon biztosan megvan elmenteve.