A repülés szerelmeseinek topikja.
  • Baluxx
    #11572
    De baba... FMC, LCD monitor, de azert a PKP-1 direktoros muhorizont, a PNP-1 kombinalt muszer, meg az AGR-72 maradt... :)
    A gazkarpulton meg ott az SzTu-154 palyakorrekcios rendszer. Egyvalamit viszont hianyolok, ami a Malev B-2 gepeken megvolt, viszont "le volt szegelve". Aki megmondja, kap egy pirospontot. :)

    Pszt. Amugy Szmolenszkben volt ILS, csak epp nem ugy hivjak. Minden orosz repteren megtalalhato, es eleg sok galibat tud okozni. SzP-50-nek hivjak.

    Masreszt meg a fent emlitett korulmenyek miatt non-precision approach johetett csak szamitasba, mivel siklopalyaadat nem all rendelkezesre. MDH ilyenkor mondjuk NDB approachnal 300 ft, ilyenkor C kategorianal 1600 m RVR kell, D kategorianal meg 1800 m. Itt egyik se volt meg.(Tenyleg, a Tu-154 C vagy D kategoria? Nem tipusom, ugyhogy sugast kerek.)