-
#244
Kicsit figyelmesebben olvasd el a koncepciot :-)
Tisztaban vagyok vele, hogy nem csinalhat lvl1-es kari uber cuccot ezert irtam, hogy jo cuccot magas kari csinalhat es azt csak olyan szintüek tudjak hasznalni.
Az egböl az esöhöz:
(most az SWG-t veszem alapul, mert az jol tükrözi a problemat)
Az emberek gyartjak a cuccokat, mert xp-t szeretnenek. Ha el akarod kerülni a grinding (ugyanaz a müvelet monoton ismetlese xp szerzes celjabol. Craftereknel a legjobb targy keszitese es elpusztitasa) csapdajat, akkor minden targyat valahogy el kell tudnod passzolni. Mivel gyenguszabb dolgokat esetleg nem akarna megvenni senki, igy azert lehetne öket visszaadni loot-kent.
Az emberek szeretnek lootolni es az SWG-ben ez a baj, hogy mindenki inkabb elpusztitja a gyengebb cuccokat, mert tudja, hogy senki nem veszi meg es az alacsonyabb szintü crafterek csak grindolnak esz nelkül, mig el nem erik a master fokot, mert akkor tudnak olyat csinalni, amit el is tudnak adni. Szoval nincs loot, es mindenki ugyanabban a szarban rohangal (a skill alapu fejlödes hatulütöje!)
Szoval, ha mi lootkent visszaadjuk a gyenge vagy hasznalt targyakat, akkor kielegitjük a jatekosok gyüjtesi szenvedelyet és nem kell NPC cuccokat adni lootnak, ezaltal sebezve a craftereket, de mivel sok ember sok cuccot csinal, egyertelmüen a loot is magas lesz, ha csak nem ugy csinaljuk, hogy a lootolhato dolgok csak nehany %-at adja vissza a rendszer...
Szoval tuti, hogy szazaval fognak szanaszet feküdni a cuccok a bazarban es a lootban (ha hasonloan lesz, ahogy en leirtam).
-------------------------------------
Mas:
Egy ötlet loottal kapcsolatban. En imadom latni es hallani, ahogy valami kipottyan egy mob-bol, szoval jo lenne, ha ez ugy lenne megcsinalva, mint a diablo!
Ne rakattintassal nyiljon loot-ablak, hanem pottyanjon ki a cucc es adjon egy jellegzetes hangot, hogy tudjam, mi pottyant :-)
Persze csak az vehesse fel, aki megerdemli (az aktualis rendszer alapjan)!
--------------------------------------
Questekhez:
Ha lehet, akkor ne a snassz es szokvanyos nagy felkialtojel legyen a quest-giver feje felett es ne benan alldogaljon földbegyökerezett labbal!
Jo lenne, ha csinalnanak is valamit. Mondjuk egy favago vagja a fat es ha megszolitod (vagy meglat), hagyja abba es forduljon feled stb.
A masik, hogy illeszkedjen a vilagba az NPC (kombinalni is lehet az elözövel, hogy megismerd, hogy ez egy quest-giver). Gondolok olyasmire, hogy ha egy jatekos az NPC közelebe er, akkor az NPC kezdjen el szaladni es kiabalni: "Van itt egy crafter?" vagy "Segitseg! Megtamadtak" stb.
Ha megszolitod, akkor elmondja a sztorijat, ha nem, akkor tovabbszalad.
Vagy mondjuk a favago karomkodjon hangosan es ha megszolitod, akkor hagyja abba a munkat es meselje el a sztorijat, stb.
Ez kivitelezhetö, mert az SWG-ben is csinaltak hasonlot, csak nem müködik. Vagyis senki nem tudja, mit kene csinalni.
Mindenki imadja, de ilyen csak 1-2 van a jatekban es azok sem müködnek es nagyon ritkan spawnolnak.
Szoval jo lenne, ha itt ez lenne az altalanos es nem a birkan acsorgo nagy felkialtojelek. Szerintem az tudja az embert legjobban kirantani a hangulatbol...
