• Calver
    #7769
    hátööö... semmi. csapdák édesek, de sima NWN2-ben átsétálsz rajtuk majd használod a "rest" nevű hatalmas mágiát. zárt ajtókat/tárolókat fel lehet törni, vagy kinyitni 2-es szintű varázslattal (Knock), meg amúgy is kapsz tolvajt (bár baromi idegesítőt) és egy rakás olyan karaktert, akivel simán felhúzhatod zártörést, de akár főkarakterrel is bevállalható, ha van rá pontod (nálad Qara volt a nyerő). craft képességekre ott vannak nem használt csapattársak, lopakodás felesleges ha nem tolvaj vagy (sokszor azzal is), spot/listen szinte mindennel az. use magic device-ra várhatóan nem lesz elég pontod. diplomácia és blöff nagyon hasznos, csak kérdéses, h sima mágussal fel tudod-e eléggé húzni - mondjuk Arcane Scholar-nál class skill, szóval nekik nem nagy nehézség.

    ami viszont mindenkinek jó: tumble és kisebb mértékben spellcraft. előbbi ad AC-hez (soká) és segít kitérni támadások (attack of opportunity) elől ha harcban futkározol, utóbbi pedig ad mágia elleni mentődhöz. kismágusnak concentration megint fontos, bár ha megütnek harcban, valamit rosszul csinálsz.

    kedves házigazda meg ha olvassa a topicot kicsit változtathatna design-on, mert erősen yoyozik 3 perc gépelés után a szemem a szövegbeviteli mezőtől...