#7186
nekem csapattagokkal inkább a rendes személyiség hiánya volt a bajom... megnéz az ember egy Baldur's Gate első részt, hogy ott milyen figurák voltak ott - Montaron/Xzar kattant párosa ("Szeretnék infravíziót, mint az elfek... sajnos ehhez nem elég kivágni a szemüket."), Safana, Coran és társai - vagy a második rész párbeszédeit, ahol Jan csak azért volt a csapatomban, hogy halálra idegesítse a többi csapattagot, szóval... ahhoz képest szegények elég gyengék.
D&D 3e (ill 3.5) pedig szegény harcosokat sajnos nem nagyon szereti... pl egy Monk(11)/Swashbuckler(3)-nak (ez a karim perpill) egy 14-es szintű harcosnál durván 10-el több AC-ja van (tehát amíg a harcost pl minden második ütés találja el, a monkot minden 20., ami crit-el ) és kettővel többször üt Kamával, nagyobbakat is csíp... na meg pl egy Cleric (legyünk kemények, legyen Cleric(5)/Stormlord(8) kapásból) Divine Power-rel harcosként pofozkodik szinte folyamatosan, csak közben gyógyít, tápolja a fegyverét, mindenkit szanaszéjjel buffol és hasonló vicces dolgok. szóval ezért van bennem ellenérzés harcosokkal szemben leginkább nem is nagyon használom egyikőjüket sem, hiába a konzervdobot hatású Mithral Full Plate, egyszerűen túl könnyen fekszenek.
Neeshka nélkül én szerencsére profin elvagyok Open Lock-ot tápolva - Swashie INT-ből kap sebzést STR mellett, szóval pont van rá, DEX-em is az egekben, Thieves Tools-okból is rengeteget találni amik akár +10-et adnak az Open Lock skillre, sőt még amulet is van ami +6-ot... csapdákra pedig ott az Evasion, esetleg Shandra
amúgy Khelgar neutral good jellemét én sem értem. tipikusan true neutral a srác - tesz a morális kérdésekre, ő csak pofozkodni akar