Ha a Sacred-et már végignyomtad...
  • shaba23 #2
    A fejlesztés vezetője Nagy Péter. Ő válaszolt a érdeklődők kérdéseire.
    Cégünk ez évben alakult. Gyémánt bányászaink Szlovákiában vésik a követ, menedzserünk pedig Németországban pókerezi el a fiúk által bányászott kincset. Létszám: egy szál pókermenedzser, egy deka programozó, 2 db 3D grafikus, egy kanál 2D grafikus, egy csipet dizájner és egy tál forgatókönyvíró. Mindenki öreg rókaként nyomja az ipart.

    Edzsimünk már féléves, de úgy istenigazából júliusban markoltuk meg a szeneslapátot.
    A Cult történetéről csak ennyit:
    "... Egyszer volt, hol nem volt, hogy egy messzi, messzi világban - amelynek neve legyen Cult - az emberek azzal szórakoztak, hogy ítélőbíróság elé hurcolászták a vallásos embereket. A nép szerint az istenek elhagyták Cult világát, bosszúból a nép meg jól elfelejtette őket. Nem úgy ám a papokat, meg egyéb szentfazékokat! Ezeket jó szórakozás volt kinyúvasztgatni.
    Szóval Te éppen egy ilyen vallásos emberkét játszol, aki mesterével együtt gombászni megy ki a templomjuktól két dombnyira elnyújtózó legelőre. Kisvártatva visszatértek és látjátok ám, hogy az egész templom földig van rombolva. Megszaporázzátok lépteiteket, - röpködnek a gombák kosaraitokból, - és mikor beléptek a kapun, látjátok, hogy szerzetes testvéreitek lefeküdtek pihenni, mert nagyon elfáradtak, miután a körülöttetek ugrabugráló, soha nem látott szörnyek kissé halálra marcangolták őket.
    Mestered hirtelen "zavart érez az erőben" :] és leszalad a pincébe. Sírva jön elő, és nagy nehezen eldadogja, hogy eltűnt a hiperbrutál, póverful, Szent Ereklye, amely nagyon mágikus volt.
    Annyira fontos neki ez a szent ereklye, hogy megfeledkezik a finom, gőzölgő gombalevesről, amit megfőztél, míg őkelme lent rohangált a pincében, és mivel Te már amúgy is befaltad majdnem az egészet, felkerekedtek, hogy megkeressétek az irtózatos hatalmú Szent Ereklyét."
    Egyedül fogsz kalandozni a játékban.
    Karaktergenerálás hál istennek lesz.
    Képességeket és szakértelmet választhatsz magadnak.
    Valós idejű lesz a harc, tehát a feléd hajított malteres vödör addig repül, míg meg nem nyomod a SPACE-t, csakúgy, mint a BélaGézában (Baldur's Gate).
    Nem lehet pörgetni a kamerát - lévén előre renderelt a háttér - , lehet viszont zúmolni. (ráközelíteni madártávlatból a terepre)
    Egyenlőre nincs szerződésük kiadóval.
    [Hardwired]