K.András#7675
Kezdésnek ott vannak az alap beállitások(mindig abbol indulj ki!), azokat kell magadhoz igazitani.A motor és fék hütését ugye az idöjárás figyelembevételével kell, érdemes lehet még a fékeröelosztáson állitani, minél elörébb van annál stabilabban állitod meg az autot persze hosszabb fékut mellett(ha elöl van nem árt nagyobb motorfék), a kerék szét illetve összetartáson is szoktam állitani, a hátso szárnybol is lejebb szoktam venni, kezdésnek ezekhez nyulok, aztán utána érzésre megy, ha megyek vele és ugy látom stabil meg gyors a kerekek nem melegszenek tul stb(érdemes a gumikopást is tesztelni egy egy verseny elött), akkor nyilván nagy baj nem lehet a beállitással, persze nem lesz egyböl a leggyorsabb, de ahhoz meg sok gyakorlás kell. Természetesen érdemes kiprobálni a "vérprofik" beállitásait is, bár sok élményt számomra nem szoktak nyujtani, mégis sokat lehet belölük tanulni.Gondolom letöltötted a magyar mérnöki könyvet abban le van irva melyik beállitás mire van hatással + tippek, a gumik ideális hömérséklete stb.