• b-type
    #7445
    Az van, hogy ténylegesen megnőtek az igények.
    Nincs a GTR-rel sem semmi baj, emléxem a demo-ra, micsoda jóság volt, hogy bemozgott a kasztni oldalirányú terhelésre...érezhetően elpattogott...meg minden, tetszett.
    Etcc-vel nem is lehet összehasonlítani az is tény. (bár az elsőkerekére még kiváncsi lennék GTR-nek, na de majd az rFactor)
    Nálam az van, hogy jött az RBR, és jött a GTP, más, és más megvílágitásból adtak többet, de nálam amikor szimet akarok, akkor vmi olyan dolog jelenik meg, amit lerni ide nem tudok, de vigyorogjak végig annyira jó legyen. és nagyon (nagyon-nagyon) jó lenne egy értelmezhető, használható telemetria.
    Ne attól ájuljak el, hogy milyen sokrétű, hanem, hogy PAKK minden müködik, és lekövethető. (egyszerűen)
    és a kasztnilódulás meg setupolhatóan legyen átmenet valahol az LFS, és az rFacor között. Az LFS-nél érezni bemozgáskor a súlyát sztem, az rFactor meg jó versenyautóhoz illően tud kezes lenni korrigáláskor.
    Ha ekkora érezhető mozgásokat setuppal el tudnék érni az vmi menyország lenne. :)