• mohus
    #7435
    azért abban meg kéne állapodni ki mennyi segítséget használ:)

    én tegnap toltam gémpaddal is kiváncsiságból (ja nem bírtam megvárni Alex az eredetit letoltam a netről az 1.3-ast sorry), mivel a kanyarokat magától vette és minden kanyarban le is fékezett automatikusan...elég jó időket megy az ember:)

    Egéyb tapasztalatok első blikkre:
    "Az igazi sim arról ismerszik meg, hogy nincsenek segítségek" - mondta Freak annó...szerencsére a GTR nem ilyen, ad segítséget a "kanyarban nem akarok izzadni" típusú játékosonak is..megfelelő sikerélményt garantálva, így gamepaddal is kíválóan irányítható...sokkal jobban, mint azt vártam

    nos a Simulation módban már sikerült a boxban fejre állítani a verdát

    már a kis koccanások kellemes hangokkal járnak:) persze a törés nem egy Colin de legalább lehullanak a cuccuk így úgy...

    pörgettem a verdát az aszfalton , nagyon baba...fékcsík plusz füst:) a közönség tapsolt:)

    a belső jól néz ki...a képkockák jól peregnek bennt, a gépem magas beállításokkal is stabilan futattja, a gond akkor kezdődik ha a box fele közelít az ember:) majd kitapasztalom mennyire kell lefele venni még a cuccokat

    a replay a 10-es skálából sajnos csak 6-ot kap kb...itt látszik az, amit irtak mások is, hogy az engine nem egy mai darab...2001 tájékán ez megfelelő volt de 2005-ben kevésnek érzem, ráadásul "rángatozni" is szeret.

    a GTR szép jó és nincs is nagyon más a piacon ilyen minőségben, de a mai PC-k erejéhez képest, látva egy HL2 engine-t és látvány, közepes-jó a vizuális megjelenítés...

    Igencsak elgondolkodtató, hogy ezt a nagyon népszerű műfajt, mint az autós gammák, miért nem aknázzák ki teljesen a fejlesztők a vizuális megjelenítés terén.

    ja minden amit írtam a SZTEM kategória...