• Alexease
    #1187
    A beallitassal nem sokat fogsz nyerni, az alap eleg jo. Itt a vezetesi stiluson, milyensegen, meg a kontrolleren van a hangsuly:))

    En 1:18-akat megyek "tartosan, biztonsaggal", a real palyacsucs meg 1:16:xx :)) Persze, ha a celegyenes utani kanyart padlogazzal veszem, egyenesen de meg az uton, kicsit repulve, akkor az egyenes vegen 185 korul van, es az minusz 2 sec;) Ha a vegen a sikant is "egyenesen veszem - es meg mindig az uton-kerekveton - akkor az is minusz 1-2 sec. stb.:)) Es ennel meg lehet sokkal jobban vagni, csuszni, kanyarodni stb., ugy osszejon az 1:10:xx :))

    Persze, ha lenne benne normalis aerodinamika meg fizika akkor nem lehetne ennyire batran repeszteni, de ez van;) A palya levagasokat es parametereket majd allitjak, javitjak, vagyis 1:16:xx ala nem igazan szabadna majd lemenni.