-
K.András #1021 "A menettulajdonsagot nem sulypontokbol, mozgasienergiakbol szamolja at a felfuggesztesekre, gumikra, hanem fordiva, a sebessegbol szamolja a tapadast, a felfuggesztest. Ami teljesen jo amig tart a gumi-talaj kacsolat. De ha el emelkedik, akkor mar nem tud vele mit kezdeni, atvalt "merev" felfuggesztesbe. "
Ezt honnan veszed?Tehát honnan gondolod,hogy a sebességböl számolja ki a tapadást?Ezt egy pillanat alatt meg tudom cáfolni,ha csak a sebességböl számitaná,akkor nem lehetne hogy akár 20-ál meg tudj pördülni,vagy ott vannak a kerékvetök,amikor rámész,teljesen másként viselkedik az auto,sebességtöl függetlenül,másik fele meg az,hogy ha elemelkedsz a földtöl,akkor nemtom minek kéne már felfüggesztsét számolnia,hiszen abban a pillanatban nem hat rá az ut és semmi sem,kivéve talán a gravitáciot,de attol nyilván nem fog láthatoan mozogni,bár ezt mondtad hogy ne arra gondoljak mikor a levegöben van,hanem ha idézem:"Es most NE a repulesekre gondolj, az csak poen! Egyszeruen ha egy kerekveton megugrik az egyik kerek, es nem "er le a foldre" mar akkor gazos lehet."
Ez igy van,mint a valoságban,ha kerékvetöre rémész,akkor könnyen elöfurdulhat hogy eldobod a verdát,megprödülsz stb,ennek igy kell müködnie és ez is annak bizonyitéka,hogy nem a sebességböl számolja a dolgokat hanem összetett számolásokat végez a háttérben!!!
"A kaszni, pilota mozgas tenyleg jo, azt en is dicsertem, tenyleg latvanyos, hangulatos! De Nascar-ban, Papy engine-ben ugyan ilyen jo!! Csak ha megnezel egy Nascar, vagy Trans-Am pilotat mennyire van beepitve az autoba, csoda ha megmozdul valamennyit:))"
Nem nem,másrol beszélünk,a pilota GT autokba is be van "épitve",a kasztni attol még mozoghat,nyilván ezt nem lehet összehasonlitani a nascar kasztnimozgásával ami tényleg jo,de pl egy ovál pályán biztos nem fogunk ilyen intenziv kasztni mozgást látni...Ezzel persze nem mondtam csak annyit,hogy ezt a részét ha akarták volna se tudták volna nascarban megcsinálni,a nascar és GT autokbol adodo alapvetö eltérések miatt.
