K.András#1016
Akkor mi teljesen másként gondolkozunk,nem akarom leirni mégegyszer hogy hiába van egy szimu alap,ha nem a megfelelö számokat irod bele akkor tök mind1 mennyire volt jo az alap prg-szart sem ér az egész.Azon is lehetne vitázni mit számol GTR és mit nem,de hogy holt terekkel van a bajod az egy kicsit furcsa,hiszen a pályán kivül teljesen felesleges is volna akármit is számolnia(megnázném a nascart számol e valamit,ha átugrasz vele a keritésen),hiszen azokon a helyeken ahol te jártál versenyzö szándékosan biztos nem fog,ha mégis akkor egy hatalmas hiba következményeként,a másik fele meg az,hogy pl trans-am moddal azért sem játszom mert,amikor legelöször kiprobáltamm seggel elöre sikerült vele elemelkedni vele a földröl mint egy repzivel,tehát a fizika törvényét lazán áthágja az a mod is(be is raktam anno visszajátszást)!Az MI-vel sincsen szerintem komolyabb baj,nálam 2:13-14-eket megy,ami nem mondhato rossznak,és nyilván a tök üres pályán az ideális iven fog menni,ami ugye azt jelenti, hogy egy utvonal egy cél,kéne egy pár auto a pályára hogy ezt jol meg lehessen itélni...
Gépigény szerintem nem nagy!!!Nálam minden fullon van,és nagyon szépen fut bár ebben biztos nagy szerepe van az 59-es fx-nek is meg a rambus memoriának.A hangok,szerintem ez a rész az amihez abszolute nem érdemes nyulni,tökéletesen meg van csinálva és nem a válto sipol hanem a turbo(!),nekem iszonyatosan tetszik ez a sipolos hang,föleg hogy az igaziban ugyanilyet lehet hallani!Csatlakoznék b type free-hez aki azt mondja az egyik legjobb GTR-ben a kasztnimozgás,nos ilyet sehol nem látsz ez tuti,lentebb be lett linkelve a video egy kör doningtonban,és egy az egyben ugy mozog a játékban a kasztni mint az életben.
Persze tartok egy két dologtol én is, remélem szigoritva lesznek bizonyos dolgok amire igéretet kaptunk,meg kérdés még milyen lesz a multi része a játéknak,mert ott még lehet nagyot hibázni!Remélem nem fognak!