#354A csudát... Különben is nevet nem mondtam, akinek nem inge :-)
Többesszámot használtál, feltettem nekem is szólt. :))
Ez azért bátor kijelentés. Lásd Warcraft 3, ahol ezért elég jól eltalált SP küldetések voltak, amiknek közük nincs a multis "csináloknagysereget és lerohanom" játékmódhoz.
Itt én kérek elnézést, mert felületes volt a válaszom:
Én konkrétan arra céloztam, hogy az SP és az MP játékmenet nem fog nagyon eltérni, az én szívfájdalmam pedig ugye az volt, hogy nem egy konkrét sereggel megyünk és visszük végig a kampányt, hanem ezzel az utánpótlásos rendszerrel. Természetesen az átlagos játékos számára ez tökéletes (ezért is írtam, hogy győzött a popularitás), de nekem elég nehéz elfogadnom, hogy pl. egy (tactical) űrgárdista szakasz nem több, mint egy "átlag" gyalogos egység, amelyet gond nélkül feláldozok (feláldozhatok) ha úgy hozza a helyzet, mert úgyis hamarosan vehetek helyette egy másik szakaszt...