• Light
    #242


    AKI ELAKADT A JÁTÉK VÉGÉN ÉS NEM TUDJA KINYÍRNI A BISHOPOT!!!...

    Szerencse, h baszta az agyam, h nem tudom megcsinálni a játék végét... + , h a C-hez is értek egy cseppet:).

    Teendők (részletesen írom):
    WinCommander-rel, annak a Szerkesztés (F4) funkciójával nyissátok meg a .../Knight of the Temple/Sbz1/Registry/Ai/ menüjét és az alábbi .xrg fájlokba lépjetek be F4-gyel:

    AiActions_BlackDemon, _BlackKnight, _DemonElite, _DemonFighter, _Torturer, _Knight (tehát azok, akik a végén spawnolnak elénk)

    A jegyzettömbben, ahol szám van írva az utasítás után(teszem azt: *Offensive 1), írjátok át 0-ra - MINDENHOL 0 legyen helyette!!! - és ezt meg kell tenni a fentebb említett fájlok mindegyikével...
    Így nézzen ki mindenhol! (ez pl a BlackDemon első eljárása az átírás után):
    {
    *classname MeleeAdvance
    *Offensive 0
    *OptimalRange 0
    *UnderAttackMod 0.0
    *Angle 0
    *MinExpiration 0.0
    *MaxExpiration 0.0
    *Flags CheckTargetPath MoveEst
    *ActionState 0
    }

    Az eredmény: Az összes ellenfél, akit a Bishop küld, nem fog támadni és védekezni!!! Simán le lehet gyakni őket, a Bishopot meg bekúrhatjátok végre a tűzbe!:)

    Nem 1xű megoldás, de hatásos!:)
    Most vittem végig

    Ha van kérdés, akkor írjátok meg, segítek...
    Hali!
    Sok szerencsét!:)