Panzer General 2
-
midnite #41
Helló!
Csak sikerült regelnem erre a fórumra. :D
Látom eljutott erre a hajós tipp is :) Ha szeretnétek kipróbálni a hajókat olyan hadjáratban, amiben végig szerephez jutnak (minden pálya tartalmaz nagy vízfelületet), próbáljátok ki Dennis Felling "Deutches Marine Korps" nevű hadjáratát.
Tulajdonképpen megtörtént és kitalált német partraszálló hadműveleteket tartalmaz. Kb. 15 pálya, a hajók végig a csapat szerves részét képezik. Az eredeti elképzelés szerint - a csatolt és ajánlott e-file miatt - csak Kriegsmarine csapatokat lehet venni (hajók, tengeralattjárók, anyahajóról felszállni képes repcsik, Kriegsmarine gyalogos, könnyű löveg, könnyű AT), de mivel a hadjárat full kompatibilis az Adlerkorps-szal, semmi sem gátol abban, hogy azzal játszd (és vegyél sturmpioniere gyalogost pl.)
(a végén a csapat: 2 cirkáló, 4 romboló, 1 U-boot, 1 anyahajó - Graf Zeppelin, 6 kriegsmarine, 2 tüzérség, 1 páncéltörő, 3 vadász, 4 bombázó)
Ha lehet ilyet, ajánlanék pár nagyon jó hadjáratot. (nekem ezek jöttek be a legjobban) Összességében elmondható, hogy azok, amiket Dennis Felling, Steve Brown, vagy Patrice Gaudette készített, nagyon jók!
- angol észak afrika és olasz hadjárat (British Western Desert and Italy - Steve Brown). Észak-afrika angol szemszögből, olaszok, majd a DAK ellen. Piszok nehéz, és nagyon sok védekező pályát tartalmaz. (fel kell őrőlni az ellent mielőtt támadsz) Ellenben nagyon jól vannak megszerkesztve a pályák.
Az AI sokszor úgy kap erősítést, hogy a csapatokkal hátba, vagy oldalba kapjon. Sokkal valósághűbb a dolog.
A kulcs eleinte a tank és a tüzérség, Tunéziában és Olaszországban inkább a gyalogosok. (2-3 ejtőernyős nagyon megkönnyíti a dolgot >:) )
- tengerészgyalogos hadjárat (USMC - Steve Brown).
Japán elleni partraszálló és dzsungel pályák. Szerintem nagyon jó. A terep miatt főleg gyalogosokra és tüzérségre érdemes építeni.
- 22. infanterie division (Dennis Felling).
Ez egy átlagos német gyalogos hadosztály története. Fix csapat van (9 gyalogos, 1 pioniere, 3 ágyú, 1 recon, 1 AT, 1 AD), ezt bővíteni nem, fejleszteni csak a megadott pontokon lehet. (mikor a csapat pihenőn van)
Nekem nagyon tetszett, hogy végre egy átlagos csapattal lehet játszani, semmi páncélos, semmi elit, semmi SS... A pályák szerencsére úgy vannak megcsinálva, hogy nincs is szükség másra.
Elég változatosak is: van itt vitorlázógéppel célba jutás (Hollandia), hegyen szenvedés (balkán, oroszország), város ostrom (Szevasztopol), hídfőállás elfoglalása (Prut), bunkerrendszer felszámolása (Sztálin vonal), partraszállás (görögország), visszavonulás fedezése (balkán), és végül menekülés Ausztriába a komcsik elől (Jugoszlávia).
EZ a kedvencem :D
- Green Devils (Golothin)
Német ejtőernyős hadjárat. Ha a csatolt e-file-lal játszol, csak légiszállítású csapatokat vehetsz.
A csapat zömét ejtőernyősök adják, néhány könnyű löveg, könnyű AT segítségével.
A pályák úgy vannak megcsinálva, hogy tankokra, repcsikre nincs szükség.
A kampány krétáig történelemhű (lengyelország, Eben-Emanuel erőd, Hollandia, Franciaország, Korintoszi-szoros, Kréta).
A Krétai eredménytől függően lesz történelmi ill. "mi lett volna ha".
- Ha kikapsz krétán, akkor több ugrás nem lesz, szárazföldi csapatként szolgálsz tovább (innentől lehet venni több cuccot)
- ha nyersz (BV), akkor jönnek a meg nem történt ugrások (Dover, Málta, Damaszkusz, stb...)
Örülök, hogy még most is ennyien nyomják a PG2-t! :D
Galu