• mir
    #17
    "A kerdes, az hogy a jatekok hogy hasznaljak ki a tobbprocit, mert szerintem pont a jatekok azok, amiknel a parhuzamosithato feladatokat mar a graf kartya csinalja(T&L), tehat igazabol nem nagyon marradt olyan feledat, ami jol parhuzamosithato, max 10-20 %-ot ad hozza egy masodik proci az osszteljesitmenyhez, jol latszik ez a HT-s p4 eseteben, jatekoknal nem sokat szamit, meg ki az az orult a multithreades jatekot ir, max az AI programozasanal latom ertelmet, de a strategiai jatekeok nem konzoljatekok."
    az, hogy mit használnak ki, az csak a fejleszésen múlik.
    bármit meg lehet írni 1 vagy 2 vagy többprocesszoros optimalizációval, csak ezek nyilván a fejlesztés költségét növelik jelentős mértékben. az általában 1processzoros PCken természetesen nem találkozunk több-processzorra optimalizált játékkal, de egy többprocesszoros konzolra nyilván mindent többprocesszoros optimalizációval fejlesztenek.