Little Big Adventure 2 problems, and helps!!!!
  • takysoft
    #160
    az LBA1-nek és a 2-nek is az volt a varázsa, hogy korának egyik legszebb játéka volt grafikailag, és a story is eszméletlen jó volt.

    A folytatásokkal eleve a célközössét célozzák meg(ha nem tetszett az XY játék első része, nem veszem meg a másodikat se). LBA esetén az LBA-s játékközösség elég pici(egy GTA-shoz képest). Azzal próbálkoznak, hogy az LBA 1-2 fanoknak süssék el a játékot. Ez csak akkor sikerülhet, ha maradnak a stílusnál.
    az LBA eleve TPS-be épített akció-kaland.
    ha lesz LBA3, eleve az is ilyen lesz.

    persze annak idején csak úgy tudták megoldani a TPS részt, hogy nem real-time rendereléssel ment a 3D.(eleve ők sem akartak egy Tomb Raider 1 szerű pixelcsatát, sem egy Quake 1 szerű környezetet, ami ugyan szép felbontás, de minden kocka alakú, a terek, az odjektumok, stb, az lba2 pedig igen szép poligonszámú terekkel rendelkezik, nézzetek csak meg pl egy padot, vagy az épületek szépeit, meg szobrokat, stb.)

    A mai világban a mai videokártyákkal esetleges LBA3 esetén már nem lenne olyan elképzelhetetlen egy realtime-renderelési megodás sem.

    Tehát lehetséges, hogy a játék amolyan Tombradier szerű irányítással rendelkezik, vagy ami még jobb lenne: esetleg egérrel magy majd, célkereszt+minden. És ez nem is volna rossz.

    De nekem elhihetitek, hogy ezek a dolgok másodlagosak, és aki csak ezt a fórumot olvasgatja, az úgysem az irányítás miatt szerette az LBA-t, hanem a történet miatt, és az aranyos grafika miatt.

    Akárhányszor visszagondolok nagypapámra, eszembe jut, hogy én nem akarok ilyen maradi lenni. Főleg nem 21 évesen. Nyitottan várok bármilyen LBA3-at, és nem fogom fikázni azért, mert "nem teljesen olyan, mint az előző".

    Shrek 2-ben se csalódtam.(bár a filmfolytatások sokszor igen szarok és előltetettek.)