ETCC és DTM bajnokság
-
#361
Na akkor megpróbállak elkeseríteni. :)
Igaz, a pedálok sokat nyomnak a latbamn, különösen, ha külön logikai tengelyen van a gáz és a fék, tehát gázadás közben is tudsz fékezni és fordítíva. De: bizonyos pályákon - kanyargós, nehezen belátható, szűk utcai pályákon - a joynak legalább annyi az előnye a kormánnyal szemben, mint a kormánynak vele szemben más pályákon.
Itt van néhány eredményem joyyal és kormánnyal:
Adelaide 2001: 1:37.251 (joy), 1:37.725 (kormány)
Adelaide 2002: 1:29.685 (joy), 1:28.550 (kormány)
Silverstone 2002: 1:55.397 (joy), 1:55.419 (kormány)
Brno: 2:13.397 (joy), 2:12.656 (kormány)
Watkins Glen: 1:15.905 (joy), 1:16.069 (kormány)
Na ennyi elég lesz mára. :) Szóval nem egyértelmű a dolog. De az idők egymás közelében vannak nagyon. Egy jó joyyal viszont sokkal jobban lehet menni, mint billentyűvel.