ETCC és DTM bajnokság
-
#235
steering lock:17.5
diff. pre.:1-diff.pump:40%-diff. pow.:5%-diff.co.:0%
wing: elöl:1- hátul:4
anti-roll: elöl:35- hátul:40
weight dist.:59.0:41.0-brake bias:59.0:41.0
handbrake pres.:100%
camber: elöl:5.5- hátul:6.0 ---szim.
tyre pres.: elöl:188- hátul:190 ---szim.
ride hight: elöl:8.0 hátul:8.0
packers: elöl: 09- hátul:1.0
spring rate: elöl: 70- hátul:75 ---szim.
fast bump: elöl: 600- hátul:600 ---szim.
slow bump: elöl: 1800- hátul:1800 ---szim.
fast rebound: elöl: 2900- hátul:2500 ---szim.
slow rebound: elöl: 4400- hátul:4000 ---szim.
Milyen autóhoz van ez? Audi? A slow bump jó, mert fordulékony lesz a kocsi tőle. A spring rate 70, ami pzha rúgózást biztosíthat, még a guminyomás is stimmel, bár szerintem nem árhat egy 190 fölötti, vagy egyenesen 200. Wing: elöl 1, az oké, de hátul 4 kissé soknak tűnik. Elég 3, vagy 2. Anti roll (stabilizátor rúd): hát ezt ki kell tapasztalni, nem tudom az Audi hogyan viselkedik. Hátul ne legyen túl alacsony az érték, mert hajlamos lehet befordulni a kocsi ha túl közel mész a rázókőhöz. Persze ez igaz akkor is, ha az első érték túl kicsi. Steering lock(kormányzár), ahogy jólesik. Végül is csak arra szolgál, hogy mennyire tudod kitekerni a kormányt.