![]() |
| HIVATALOS MAGYAR RED ORCHESTRA OLDAL ÉS KÖZÖSSÉG EZEN A LINKEN | Heroes of Stalingrad - RED ORCHESTRA 2 (hivatalos oldal) | Heroes of Stalingrad - RED ORCHESTRA 2 (SG fórum) |
-
#6026
A HoS fórumba írtam, de ide is bemásolom elvégre a játék folytatásáról van szó.
Nézegettem a hivatalos fórum kommentjeit, egy fórumozó összefoglalta, hogy milyen újdonságok jelennek meg a játékban.
Ez hivatalosan nincs megerősítve.
1,
Szerver dönti el "random"-szerűen, hogy ki melyik oldalra kerül, német lesz vagy szövetséges.
2,
A menet győztesei döntik el, hogy hol akarnak támadni vagy védekezni.
(Itt nem volt világos nekem, hogy a következő pályáról van-e szó vagy az aktuális jétékmenetről.)
"Winner of said battle decides where to attack or defend"
+
egy másik értelmezés szerint lesz egy un. cserélős-opció is, vagyis az adott pályán a komplett csapatok cserélnek helyet a csata után.
Aki eddig védő volt most támadó lesz.
3,
A csapatnak meglévő erőforrásai adják az úgynevezett "Csata erőt" (Combat power)
4,
Úgy is lehet nyerni, hogy egyszerűen kimeríted, felőrlöd az ellen erőforrásait (Combat Power)
5,
A támadó félnek mindig nagyobb erőforrás (combat power) vesztessége lesz/van mint a védekező csapatnak, így lesz optimalizálva a játék.
6.
10 terület = 10 pálya
7.
Minél kevesebb halállal bír az egyik oldal annál nagyobb lesz a megmaradó Combat power-e.
8.
A mesterlövész tudja majd állítani a puskáját ahogy a valós életben is lehetett.(a fegyverhez tartozó tárcsán)
9.
Ahogy várható volt, kampány módban csak az egymás melletti területeket lehet sorban egymás után elfoglalni, nem lesz mód Fallschirmjager (ejtőernyős) foglalásra, vagyis ugrásra repülőről.
Végül egy kép, a videó szerint így fog kinézni egy csatatérkép:
Csatatérkép
